athena_arabians
Trådstartare
På väg hem till kisse (har varit borta på jobb) så hon lär vara sur. Kattvakt är INTE ok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du köpt cyklo f? Utan det har jag samma problem.Har haft huvudvärk i flera dagar
Måste vara mensen
Mvc skriver inte ut p piller av nån anledning så jag blöder som en stucken gris
Hatar det
De är ju så söta! En pembroke i så fall.Corgi!!
Det är de, det är svårt att hitta fel på russeln.... och så väger det faktiskt in att det Alltid finns kullar tillgängliga här!Russlar är fantastiska. Jag har fött upp russlar tidigare! Väldigt roliga små hundar![]()
Det gör inget.Basenji är vad jag förstått tuffa.
Meh!
Kan testaHar du köpt cyklo f? Utan det har jag samma problem.
Ingen aning. Jag äter maxdosen (och ibland lite mer faktiskt) i 4 dagar.Kan testa
Är det kompatibelt med alla mediciner?
Funderat på Berner Sennen? Grannen hade en som alltid skulle sitta i mitt knä, "liten och smidig" i kroppen som en katt.De är ju så söta! En pembroke i så fall.
Det är de, det är svårt att hitta fel på russeln.... och så väger det faktiskt in att det Alltid finns kullar tillgängliga här!
Det gör inget.
Meh!But why? Den skulle ju matcha katten så bra!
Jag får kanske starta en rastråd på Hun bara för skojs skull.
Nej, de är för stora och dessutom väldigt sjuka tyvärr. Lurviga krambjörnar är de absolut.Funderat på Berner Sennen? Grannen hade en som alltid skulle sitta i mitt knä, "liten och smidig" i kroppen som en katt.Jag har fått höra av folk "som vet" att dom definitivt inte är några lurviga krambjörnar, okej, det verkar inte han och dom andra jyckarna jag träffat ha fattat.
![]()