Jag tror det är samma konstnär som målat en av mina i vardagsrummet. Köpt på loppis för en hundring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är samma konstnär som målat en av mina i vardagsrummet. Köpt på loppis för en hundring.
Njaa.. En Kandinsky hittar du inte på loppis för en hundring.Jag tror det är samma konstnär som målat en av mina i vardagsrummet. Köpt på loppis för en hundring.
Visa bifogad fil 191163
Ja självklart en affischNjaa.. En Kandinsky hittar du inte på loppis för en hundring.
Min är en affisch.
Haha, tänkte väl.Ja självklart en affisch. Det trodde jag var så uppenbart att jag inte behövde skriva det.
Jag har reservhjul kan byta däck men betalar försäkring för bärgning och har ingen lust att stå vid vägen och byta. Jag vill inte bli ihjälkörd.Väldigt många klarar inte ens av att byta ett hjul längre eller hantera en domkraft och det vet biltillverkarna så dom lägger på sin höjd i en flaska punkaspray som sällan funkar, dom vet att folk ringer en bärgare oavsett om det är motorras, punka eller att handskfacket är fullt.![]()
Då är det nog en bild av Kandinsky. Gillar verkligen honom, han var starten till mig exjobb.Ja självklart en affisch. Det trodde jag var så uppenbart att jag inte behövde skriva det.
Nej folk kör ju som dårar så att stå tex. på 1+2-vägen och byta däck utan en TMA-bil bakom är ju förenat med livsfara numera, vissa skiter fullständigt i både medtrafikanter och vägarbetare men att kunna byta är skitbra om man är ute i obygden nånstans och märker att det saknas luft på undersidan i nåt däck när man kommer tillbaks efter bär eller svamppromenaden och man har slut på undersidsluften i bagaget.Jag har reservhjul kan byta däck men betalar försäkring för bärgning och har ingen lust att stå vid vägen och byta. Jag vill inte bli ihjälkörd.
Byta däck gör jag hemma.
Det är tur att det bara brukar vara på nersidan det är slut på luft......Nej folk kör ju som dårar så att stå tex. på 1+2-vägen och byta däck utan en TMA-bil bakom är ju förenat med livsfara numera, vissa skiter fullständigt i både medtrafikanter och vägarbetare men att kunna byta är skitbra om man är ute i obygden nånstans och märker att det saknas luft på undersidan i nåt däck när man kommer tillbaks efter bär eller svamppromenaden och man har slut på undersidsluften i bagaget.![]()