Vad gör vi? Del CIX

Jag brukar tänka så när jag köper förvaringsmöbler, "Och nu måste jag fylla den så att den står stadigt på golvet. Bäst jag köper några tunga halsband och lägger i, jag vill ju inte riskera att byrån råkar välta!"

Oerhört effektivt mot alla eventuella tillgångar på bankkortet! :up:
Det sistnämnda har jag hästar till :angel: Oerhört effektiva! Känner på sig om jag har några kronor över och ser till att bli sjuka, behöva nya sadlar, täcken och annat O_o

Hur kommer det sig att Finnar är så mycket bättre med att komma med upplyftande töntiga samtidigt melankoliska låtar?!
Ta denna klassiker tex.
Hade det varit en svensk som gjort en svensk version hade den ju sågats till fotknölarna, ansetts vara rasistisk och Gud vet allt 😂

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 502
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
327
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 880
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka