Vad gör vi? Del CIX

Jo, precis! Det var ju det jag menade. Bakning är min hobby. Jag behöver bakplåtspapper till den. Virkning/stickning är en hobby. Man behöver garn till den.

Och, nej, jag samlar verkligen inte på bakplåtspapper. Snygga muffinsformar i olika färger och mönster....det skulle jag nog däremot kunna samla på mig en hög....... :angel:;)
Ok, då missförstog jag lite innan. Men kan man verkligen få för mycket av snygga muffinsformar? :angel:

Känner ett akut behov av att dela med mig om detta bara för det:
Jag bakar i perioder en hel del chokladmuffins, helt vanliga tråkiga sånna. Minns speciellt en gång när jag hade bakat 40st som skulle svalna för att sen packas i påsar och min bror (med två kompisar) frågar om de fick äta varsin muffins. När jag kom ut i köket runt en timme senare var det 10 muffinsar kvar. Resten försvann enligt min bror spårlöst och han och kompisarna var helt oskyldiga :D:rofl:

Gissa vad jag gör?
IMG_20191128_183021.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 483
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
327
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 880
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka