Du verkar vara en evig källa till visdomGissar att det är Eva Solo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar vara en evig källa till visdomGissar att det är Eva Solo![]()
Du verkar vara en evig källa till visdomDu vet inte var besticken finns att få tag på?
om jag så småningom byter ut de jag har innebär det att jag har tre bestickset i mina gömmor, ett set till vardera barn när de flyttar hemifrån
![]()
Du hade helt rätt! Gillar också designKan vara så att jag är lite designskadad även om saker inte är my cup of tea rakt av
Jag föredrar Orrefors Difference eller More![]()
Du har god smak ser jag!Kan vara så att jag är lite designskadad även om saker inte är my cup of tea rakt av
Jag föredrar Orrefors Difference eller More
Edit: Och drömmer om Jamesse-glas till champagnen men har hittills landat i att jag hellre köper bubbel för pengarna...
Attans dåTyvärr, jag är sämre på modernare bestick.
Har precis ätit efterrätt..... Nyplockade smultron - en stor handfull - med vaniljglass. Mums - verkligen!
Och jag blev förtjust i bestickenVillhövern vaknade!
Ett tag hade jag vinglas som vardagsglas. Det funkar utmärkt att ha annat än vin i glaset med.Du har god smak ser jag!
Jag såg några snygga champagneglas i en affär när jag och dottern var i väg förra veckan, minns inte vad de heter eller så, men såg fina ut. Grejen är att jag dricker ju inte alkoholhaltigt så varken vinglas eller champagneglas gör sig nyttiga här, men jag såg dem och kände verkligen "wow" när jag såg dem, känslan bara for över mig på en gång!
Dottern i sin tur berättade för mig att hon tycker whiskeyglas är så vackra att se på... lugn i stormen tösabit, du är bara 15 årMen jag håller med henne, de var snygga, men inte ens dem hade passat in här till annat än att samla "damm" tyvärr.
Jag har en liten bunt glas som är mera typ whiskyglas, jag dricker inte alls whisky men de var så snyggaDu har god smak ser jag!
Jag såg några snygga champagneglas i en affär när jag och dottern var i väg förra veckan, minns inte vad de heter eller så, men såg fina ut. Grejen är att jag dricker ju inte alkoholhaltigt så varken vinglas eller champagneglas gör sig nyttiga här, men jag såg dem och kände verkligen "wow" när jag såg dem, känslan bara for över mig på en gång!
Dottern i sin tur berättade för mig att hon tycker whiskeyglas är så vackra att se på... lugn i stormen tösabit, du är bara 15 årMen jag håller med henne, de var snygga, men inte ens dem hade passat in här till annat än att samla "damm" tyvärr.
Det har jag med. Perfekta att dricka äppeljuice ur tex.Jag har en liten bunt glas som är mera typ whiskyglas, jag dricker inte alls whisky men de var så snygga![]()
Jo, jag vet....Ett tag hade jag vinglas som vardagsglas. Det funkar utmärkt att ha annat än vin i glaset med.
Googlade lite pga nyfiken i en strut och råkade hitta denna tråd om franska bestick (av ev samma sort?) och på denna sida (sidan 19, inlägg #186) om du bläddrar ned halvvägs så finns det ett foto på väldigt liknande turkosa bestick.Du verkar vara en evig källa till visdomDu vet inte var besticken finns att få tag på?
om jag så småningom byter ut de jag har innebär det att jag har tre bestickset i mina gömmor, ett set till vardera barn när de flyttar hemifrån
![]()
Jo det gjorde det.Det känns som någonting gammelmormor skulle tycka. Det gäller nog inte längre.![]()