Samma här, typ.Ett rimligt sätt att hantera att det blir sommartid: gå och lägg dig i tid.
Jag, 04.36 "wooop wooop"![]()
Vaknade innan klockorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, typ.Ett rimligt sätt att hantera att det blir sommartid: gå och lägg dig i tid.
Jag, 04.36 "wooop wooop"![]()
Samma här. Känner mig lite stressad (i brist på bättre ord) att klockan redan är halv nio.Uppe i denna tidsförvirring...Jag tycker mycket om tidiga helgmorgnar när man får sitta med kaffe och dator/nyhetsmorgon på TV och bara njuta av att ha hela lediga dagen framför sig. Så idag känner jag mig snuvad på detta. Klockan är ju redan 8:30....
Ska åka en sväng till föräldrarna idag. Har blivit lovad gravlaxmacka!
Men tackDet där med paket på födelsedagen är så svårt… Jag älskar paket, men har ingen som köper åt mig. Försöker komma på saker att köpa till mig själv, men det blir ofta bara saker jag ändå behöver.
Skickar ett imaginärt paket till dig och så får du tänka att det innehåller precis vad du önskat dig. Sen ser du till att köpa det på riktigt, ok?![]()
Glömde igår kväll. Vaknar på morgonen och klockradion är mer än jag trodde. Går ner i köket och det är tidigt, gäsp.Glöm inte ställa om klockorna i natt
Men tack
Skickar du Vänner(Friends)-boxen som jag funderade på att köpa i veckan kanske![]()
Jag förberedde alla klockor igår (alltså 100% medveten om den kommande idiotrutinen) och satt här nyss och undrade varför alla var såna sjusovare idag. Tack för påminnelsenJag begriper inte varför politikerna dröjer med att bestämma om tidsomställningens slut. Ingen vill ju ha den.![]()