Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
804B40F0-5D74-460B-867D-6C755FAE4397.webp

Varit ute och fixat lite på altanen idag :)

Tuggar på havre/choklad-kakorna jag just bakade och funderar på om jag ska ta en tupplur, fortsätta läsa min bok, eller rent av låta det ena övergå i det andra :D

Hade en alldeles underbar långpromenad tidigare - jag kunde gå i bara linne och träningstights och stötte på såväl humlor som blommande magnolia och doften av nyklippt gräs :love:

Bekymrat mig över en hare som låg vid ett garage på andra sidan gatan, kollat med kikare och googlat på viltvårdare. Den låg där i någon timme trots regn.

Vi har EN viltvård i Södermanland och hon har bara hand om igelkottar... O_o

Efter ett tag reste haren sig dock, hoppade en liten bit och åt lite gräs. Sen lade den sig igen. Men nu är den borta, så det var nog inga större fel på den. Hoppas jag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Idag drog hunden iväg igen. Jag hade besök av personer som han är väldigt förtjust i men det hjälpte inte. Enfaldigt nog trodde jag han... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 483
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 142
Senast: Amha
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 564
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka