Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som tur är bor jag långt från kollegor. Har även varit ärlig om varför jag är borta. Springa poffar bort den oroliga känslan, så kan ju säga att det är för att jag ska må bättre fortare (och då vara helt ärlig där också)Kan sticka i ögena på kollegorna om de ser dig..Har en kollega som var sjukskriven och tusan va de tog fyr när en annan kollega såg henne rasta hunden...Kan säga såhär. Bo typ 150 m från dörr till dörr är inte alltid bra....Brukar säga att det finns flera anledningar till att jag vägrar bo nära jobbet.
I @Trott-land och @athena_arabians-landFyller i Tmall 0050 enligt TDOK 2019:0050 så små broar runt svärdsjö och Ludvika kan bytas ut
Som tur är bor jag långt från kollegor. Har även varit ärlig om varför jag är borta. Springa poffar bort den oroliga känslan, så kan ju säga att det är för att jag ska må bättre fortare (och då vara helt ärlig där också)![]()
Ring länsstyrelsen, dom åker och kontrollerar detta.Okej. Jag sprang ut i skogen med mina barfotaskor. Blev en kort men välbehövlig runda. MEN nu behöver jag hjälp. Ca 2,5-3 kilometer in börjar det lukta höns.
Jag följde lukten för det är bara skog där ju. Hittar hönsen! Det var 7 stycken i en konstig inhägnad av hönsnät, kompostgaller, och presenning. De såg inte ut att vara sjuka eller må dåligt, och det var ganska rent i inhägnaden - för mina amatörögon. Två stycken satt i en bur vid sidan om, en sån bur man har små gnagare i. De såg ut att ha blivit pickade på och såg väldigt, väldigt slöa ut
Jag har loggat exakta koordinater och tagit bilder. Jag känner att jag bör anmäla detta. Var vänder jag mig?
Strax efter att jag vände hem började det regna små iskalla regndroppar. Stackars hönor som inte ens kan gömma sig undan det![]()
Ok tack! Ska ske omedelbums.Ring länsstyrelsen, dom åker och kontrollerar detta.
Bra jobbat! Guldstjärna till digOk tack! Ska ske omedelbums.
Kailzie? Är det shiban? Jag känner till dina hundar men har tydligen läst deras namn alltför sällanVi har varit ute och promenerat i vilda snöfallet. Kailzie har verkligen promenerat in skorna och de verkar funka jättebra även om hon halkar lite i snön. Jag är så glad att hon gillar dem!
Min första isopodkoloni kom med posten och de har också överlevt vädret, så det är spännande! Och nu sitter jag och tittar på videos om hur man planterar lycheefrön.![]()
Kailzie? Är det shiban? Jag känner till dina hundar men har tydligen läst deras namn alltför sällan![]()