R
Raderad medlem 68338
Köpte så sjukt fina tulpaner på vägen hem!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge har du bott där borta om du fick terriern i gåva och hon har fått sina charmiga gråa hår?Haha, förmodligen för att jag mest kallar dem shiban och terriern. Jag gör det visst i dagligt tal också, när jag pratar med andra alltså, inte med hundarna.
Kailzie är terriertant, döpt efter gården där hon är född här i skottland. Hon var en gåvovalp.
Chika är shiban. Drottningen av ALLT och ALLA och skulle nog falla död ned innan någon fick på henne ett par fåniga strumpor.
Premiärturen igårkväll.
Man vad i hela helvetet.
Bea Szenfeld har blivit beskjuten i sin atelje. Tack och lov utan att bli skadad, eftersom hon hann kasta sig ner på golvet.
Vad är det för FEL på folk.![]()
Hur länge har du bott där borta om du fick terriern i gåva och hon har fått sina charmiga gråa hår?
(Och det borde jag ha anat, fick bara en bild i huvudet på en shiba med skor ... men de är ju som katter borde jag ha kommit ihåg)
Vad för katter är inte stroppiga?Jag fick terriern som avskedgåva när jag var här första gången för fjorton år sedan.Kom tillbaka 2012, så det har blivit ett gäng år ändå!
Haha, som stroppiga katter! I alla fall mitt exemplar.![]()
True, true.Vad för katter är inte stroppiga?![]()
Va?!?! Vad sjukt!!Man vad i hela helvetet.
Bea Szenfeld har blivit beskjuten i sin atelje. Tack och lov utan att bli skadad, eftersom hon hann kasta sig ner på golvet.
Vad är det för FEL på folk.![]()
Då har du nära till jobbet om du ska hinna med det på den korta tiden.Slutar 13 på avdelningen, sedan hem och rasta hundar och äta lunch. APT 13.30 och kommer skrika rakt ut ifall de fortsätter gagga om samma saker som de tidigare mötena. Vill inte höra ETT JÄVLA ORD OM WHITEBOARDTAVLAN.
3 minuter med cykelDå har du nära till jobbet om du ska hinna med det på den korta tiden.
Va?!?! Vad sjukt!!
Kört mitt första pass i boxen sen maj förra åretDet var helt fruktansvärt!
Jag får bara erkänna, jag älskar att plåga mig med crossfit.
(Obs. Nu är jag så slut att jag skrev i fel tråd.)