Är så stolt över mig själv! Haft samtal med rektor om att jag inte kan jobba kvar i de två tuffa klasserna. Jag fick inte duktig-flicka-ångest-gråtattack utan var saklig, samlad och väldigt väldigt tydlig. Jag berättade vad problemet var och hur det påverkade min hjärna, mitt tillfrisknande och min arbetsdag. Jag skulle vilja säga att jag till och med sa det på ett "värdigt" sätt.
Och rektor sa (återigen pga riktigt bra rektor som jag får mer och mer förtroende för) att jag inte ska gå tillbaka till klasserna efter sportlovet utan de ska se om de kan placera mig någon annanstans, om jag vill det. Sen fråga hon lite frågor och tackade för att jag är så tydlig och ärlig med hur det går och vad jag klarar av. Att det även blir en trygghet för organisationen att jag är uppriktig.
SÅ SKÖNT!
Nu är jag dock trött. Igen
Men lättad!
Och rektor sa (återigen pga riktigt bra rektor som jag får mer och mer förtroende för) att jag inte ska gå tillbaka till klasserna efter sportlovet utan de ska se om de kan placera mig någon annanstans, om jag vill det. Sen fråga hon lite frågor och tackade för att jag är så tydlig och ärlig med hur det går och vad jag klarar av. Att det även blir en trygghet för organisationen att jag är uppriktig.
SÅ SKÖNT!
Nu är jag dock trött. Igen
Senast ändrad: