Obehagligt!
Dels det, dels fascinerande. Det är väldigt sällsynt med sånt nattliv i min kommun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obehagligt!
Ja precis, därför det känns obehagligt. Personen kan ju inte haft rent mjöl i påsen, känner jag. Om någon hade knackat på hos oss, oavsett tid på dygnet, och bett om ett glas vatten hade jag automatiskt tänkt att den skulle rånmörda mig. För hit kommer aldrig någon, och när man ser en människa, ca en gång i månaden, så är det en granne..Dels det, dels fascinerande. Det är väldigt sällsynt med sånt nattliv i min kommun![]()
Ett glas. Vin är dock direktverkande, man får full effekt direkt när det kommer till spontana inköp.Hur mycket vin hade du druckit?
Kom hem 2221.30
Ja precis, därför det känns obehagligt. Personen kan ju inte haft rent mjöl i påsen, känner jag. Om någon hade knackat på hos oss, oavsett tid på dygnet, och bett om ett glas vatten hade jag automatiskt tänkt att den skulle rånmörda mig. För hit kommer aldrig någon, och när man ser en människa, ca en gång i månaden, så är det en granne..![]()