Du har ju absolut ingenting att förlora på det.....Du kan ju ha rätt... Hittar jag något som låter intressant kanske jag inte ska läsa allt för mycket om vad de söker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ju absolut ingenting att förlora på det.....Du kan ju ha rätt... Hittar jag något som låter intressant kanske jag inte ska läsa allt för mycket om vad de söker![]()
Usch, sådant är LIVSFARLIGT....Jäklar vad halt det var på bron!En tunn vattenhinna på stenen som hade frusit. Jag gissar att det kommer att bli kaos på vägarna här ikväll precis som imorse, det var likadant då.
Du kanske har huvudvärk för att du tittat på klänningar som 100% euro dollar är skitfula för länge?Har tagit mig ut. Ska införskaffa klänning till min brorsdotter som fyller tre. Hon önskar sig en ”Frost-klänning”. 100% euro dollar oklart. Har googlat och de är 100% euro dollar skitfula.
Just det har huvudvärk också så att eeehhhhmmm
Ehem, jag läste att du hade monterat hundarnaHar precis motionerat hundarna och ordnat middag både till dem och mig. Jag testade bovetegröt för första gången. Är glad att jag hade på hallon och banan, för gröten i sig smakade inte mycket, men det blev hur gott som helst nu. Kommer utan tvekan äta det fler gånger!
Du kanske har huvudvärk för att du tittat på klänningar som 100% euro dollar är skitfula för länge?![]()
Hahaha! Det kan nog behövas! De brukar sova i så märkliga ställningar att jag ibland undrar om alla delar verkligen sitter ihop ordentligtEhem, jag läste att du hade monterat hundarna![]()
Som vänninans irlänska settrar. I ett hörn ligger en setterhög uthälld. Man får titta efter noga för att reda ut vilken kroppsdel som hör till vilken hund.Hahaha! Det kan nog behövas! De brukar sova i så märkliga ställningar att jag ibland undrar om alla delar verkligen sitter ihop ordentligt![]()
Du köpte väl den som även har handskar för musik och ljudeffekter?Har tagit mig ut. Ska införskaffa klänning till min brorsdotter som fyller tre. Hon önskar sig en ”Frost-klänning”. 100% euro dollar oklart. Har googlat och de är 100% euro dollar skitfula.
Just det har huvudvärk också så att eeehhhhmmm