Stor cyberstyrkekram från mig och en "pbbrt?" med tillhörande motorbåtspurr och huvudbuff från liten Sparky-kattFör annars vill jag sluta. Vill inte ha det så här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor cyberstyrkekram från mig och en "pbbrt?" med tillhörande motorbåtspurr och huvudbuff från liten Sparky-kattFör annars vill jag sluta. Vill inte ha det så här.
Men nu vill jag ju ha love-reaktionenStor cyberstyrkekram från mig och en "pbbrt?" med tillhörande motorbåtspurr och huvudbuff från liten Sparky-kattheart
![]()
Ok herregud. Tänk att spåra ut med old-school-bordellstil i denna:
https://www.hemnet.se/bostad/lagenh...ckholms-kommun-malmskillnadsgatan-60-16597359
Är det en äkta Dardel hoppas jag att de övervakar visningarna noga![]()
![]()
Vad är det som har hänt?För annars vill jag sluta. Vill inte ha det så här.
80-talshus med tegel och rött runt fönsterna tycker jag är jättefina. Så förstår inte din kommentar här öhtOk puhh. Det är utsikt över ett svinfult 80-tals hus. Gött, där sparade man 6-7 millar bara sådär!
Visa bifogad fil 45409
Notera att de försökt överexponera för att förmildra utsikten![]()
80-talshus med tegel och rött runt fönsterna tycker jag är jättefina. Så förstår inte din kommentar här öht![]()
Jag funderar ibland över om jag hellre bor i det fula huset och tittar på det fina huset än tvärt om? Oavsett så var det en fin lägenhet, om än väldigt vit.Ok puhh. Det är utsikt över ett svinfult 80-tals hus. Gött, där sparade man 6-7 millar bara sådär!
Visa bifogad fil 45409
Notera att de försökt överexponera för att förmildra utsikten![]()
Hmm.. Jag tror att jag föredrar att bo i det fina huset faktiskt.Jag funderar ibland över om jag hellre bor i det fula huset och tittar på det fina huset än tvärt om? Oavsett så var det en fin lägenhet, om än väldigt vit.
Jag är känslig och en kollega är dum.Vad är det som har hänt?