Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rimlig aktivitet en lördagskväll: klippa klorna på hönsen.![]()
Jag hoppas att du tackar mig i förordet!- "Du, såg du Mello i lördags?"
- "Nej. Jag höll på med hönspedikyr."
- "Aha."
Om jag någonsin författar en bok, så skulle jag väldigt gärna vilja ha in de replikerna.![]()
Jag hoppas att du tackar mig i förordet!![]()
Rimlig aktivitet en lördagskväll: klippa klorna på hönsen.![]()
Dog hon?Har dåligt samvete. Diskade och katten förberedde sig på att hoppa upp på diskbänken. Jag hötte åt henne med diskborsten i handen av misstag och lyckades, tror jag, stänka lite på henne. Hon gav mig en BLICK och när jag försökte klappa så gick hon någon meter från mig och började demonstrativt slicka sig på ryggen där jag klappat. Sedan gick en mycket uttrycksfull svans därifrån![]()
![]()
Erkänner att det var ett glas cava före hönsvård.Jag drack lite vin tidigare och blev inspirerad och skurade golven. Oklart varför![]()
Min birma var likadan kladda inte ner min pälsHar dåligt samvete. Diskade och katten förberedde sig på att hoppa upp på diskbänken. Jag hötte åt henne med diskborsten i handen av misstag och lyckades, tror jag, stänka lite på henne. Hon gav mig en BLICK och när jag försökte klappa så gick hon någon meter från mig och började demonstrativt slicka sig på ryggen där jag klappat. Sedan gick en mycket uttrycksfull svans därifrån![]()
![]()
Air bnb!Hur svårt ska det vara att hitta ett hotell för en natt?!
Ser bara de negativa omdömena och får ångest![]()
Alltså jag vet inteAir bnb!