Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()
Åh..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()
Så trist när man har gjort det ett antal gånger.Fjärilshuset?
Har aldrig sett dig lägga ut bilder därifrån så det visste jag inte.Så trist när man har gjort det ett antal gånger.
Kram, det är inte lätt.Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()
Nej jag har inte gjort det. kan inte lägga ut alla bilderHar aldrig sett dig lägga ut bilder därifrån så det visste jag inte.
Åh nejHar en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()
Mina shettisar rusar in när vädret är såhär...Hästarna matade (ute) och stallet färdigfixat. Det lutar nog åt att de får komma in nästa gång det är dags för mat igen. Det är verkligen VIDRIGT ute.......Sedan tror jag knappast att en shettis och en haflinger precis fryser. Det är inte speciellt kallt alls, och de har rejält med päls. Men även sådana hästar lär väl tröttna på konstant spöregn!
Det lär nog mina göra också..... De har varit ute sedan kl 6, och jag vill försöka ha dem ute en liten stund till. Så länge det går, med tanke på vinden speciellt......Mina shettisar rusar in när vädret är såhär...
Men jag går sönder![]()
Som arbetsgivare hade jag skickat hem en sådan redan dag två. Totalt ointressant att ens försöka lära något. Kan person inte lära sig komma i tid, vad vill den då lära sig på en praktik?Förlåt, men vilket jäkla resonemang?! En sådan person skulle jag aldrig ens fundera på att anställa och praktiken ska väl ändå delvis vara en inblick i arbetslivet.
Lägg fram det från ett eventuellt arbetsgivarperspektiv så kanske hen förstår.
Så söt hon är.Vi sitter i Scandinavium och väntar på att ponnyklassen ska börja
Vi har shoppat lite: en fleecetröja till 26-åringen, en hoodie till dottern och framförallt dotterns födelsedagspresent: ridstövlar![]()