MyyyysFinns en kittlig busig lätt nervig170 cm hög med mammutpäls här till dig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MyyyysFinns en kittlig busig lätt nervig170 cm hög med mammutpäls här till dig
![]()
Han säger inte så mycket men nypsMyyyyshjälpte till på ridskolan att "tämja"(han gick inte att borsta alls sa de) och börja rida en sån där superkittlig jättenervig och känslig sak. Han fick mammutpäls och gillade att gnugga in lera. Varenda rykttag var iiiih iiiih iiih från honom. Nu blev jag nostalgisk!
Skönt att det fungerade för digJag förstår varför de drog in ranitidin... men jag får vidriga biverkningar av omeprazol (nästan värre än vad de ska hjälpa mot
) så nu finns det bara Pepcid kvar som alternativ.
Byggmax?
Esomeprazol? Samma men typ vidareutvecklad.Försöker desperat komma på vad medicinen jag hade hette, för mig gungar hela världen på omeprazol men jag fick något annat utskrivet när jag var sjuk, som fungerade på samma sätt men utan biverkningar för mig. Men det står helt still, jag ska försöka komma på det under kvällen.
Jag har appen från Kronans apotek. Där finns även utgågna recept.Försöker desperat komma på vad medicinen jag hade hette, för mig gungar hela världen på omeprazol men jag fick något annat utskrivet när jag var sjuk, som fungerade på samma sätt men utan biverkningar för mig. Men det står helt still, jag ska försöka komma på det under kvällen.
Har du vätskeersättning hemma? Annars kan man blanda egen;Vill gärna att magen lägger ner dumheterna innan 16:30. Då måste jag nämligen bestämma om jag kan åka till ridskolan eller inte. Är både rykt och ridsugen ju![]()
@Snurrfian På e-tjänster på 1177 kan man se slutexpedierade recept.Jag har appen från Kronans apotek. Där finns även utgågna recept.
Kanske även på Apoteket.se?
Tack! Jag har vätskeersättning och det är den jag inte får behålla. Har dock inte testat att dricka riktigt så långsamt som du säker, så jag testar det ögonaböjHar du vätskeersättning hemma? Annars kan man blanda egen;
1 liter vatten
6 teskedsmått strösocker eller druvsocker
½ teskedsmått salt (ej örtsalt eller liknande)
Ta sen en tesked var 5-10e minut. Du måste få i dig vätska om du ens ska tänka på att röra dig någonstans! Lyssna på kroppen![]()
Esomeprazol? Samma men typ vidareutvecklad.
Jag har appen från Kronans apotek. Där finns även utgågna recept.
Kanske även på Apoteket.se?
Det var 8 år sedan så 1177 kunde inte hjälpa mig,@Snurrfian På e-tjänster på 1177 kan man se slutexpedierade recept.
Inte frisk än. Åkt 2 h enkel väg för att övriga gruppen verkligen ville träffas. Det vi gjorde hade utan problem kunnat ordnas över telefon. Jag är inte riktigt frisk än, så vara resan gjorde mig utmattad. Så dagen kommer bestå av typ 5h resa och 1h arbete. Mer orkar jag inte. Imorgon kan jag vara hemma och skriva effektivt i kanske 3-5h. Dvs MYCKET mer kommer bli gjort.
Ändå vill övriga gruppen träffas i veckan igen. WHY!? Nu har vi ju delat upp vad vi ska skriva, finns ingen anledning att sitta i samma rum. Jag fattar verkligen inte.
Vi har planerat att träffas onsdag, men jag kommer "sjukanmäla" mig och få massor av rapport skriven istället för att resa 5h.
Som tur är så ska detta redovisas nästa onsdag, så jag behöver inte bråka så länge till med detta....
Känns igen från Byggmax i stan här...Yepp!