R
Raderad medlem 68338
Torkdag idag. Men är inne i ett sånt flow att jag nu har dragit igång med att skissa på ett nytt projekt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har börjat kolla på galna massagestolar till min nya lägenhet. Typ något sånt här, diskret och bra
Jag tycker ärligt talat att de är jättefula men jag älskar tanken på att komma hem trött efter en kontorsdag och slå mig ner en stundOm jag kan bredda dörrarna i lägenheten så kommer jag att få plats med den i biblioteket, då blir den åtminstone lite undangömd
Visa bifogad fil 57929
Haha alltså jag orkar inte. Ringde precis pappa för att ge en heads-up om att det blir en fest i vår så han kunde notera datumet.
- Jo, det är ju så att jag och X tänkte gifta oss i vår och..
- I VÅR?!?!
- Ja, och..
- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD GLAD JAG BLIR!!!
- Vad kul! Och...
- NEJ NU BLIR JAG HELT TÅRÖGD HÄR. NU HÅLLER JAG PÅ ATT KÖRA AV VÄGEN!
Det här med att män i den övre generationen har svårt att visa känslor gäller inte riktigt i vår familj.
Ja!GUD så skönt!![]()
Ja!Perfekt för en kall vinterdag ju, bara att slå sig ner och koppla av. Nu när jag väl fått tanken i huvudet blir det svårt att låta bli att köpa
![]()
Har en sån på jobb. Tycker inte att de tar så bra faktiskt, det är mest vibrationer. Då tycker jag att en FlowPillow är smidigareHar börjat kolla på galna massagestolar till min nya lägenhet. Typ något sånt här, diskret och bra
Jag tycker ärligt talat att de är jättefula men jag älskar tanken på att komma hem trött efter en kontorsdag och slå mig ner en stundOm jag kan bredda dörrarna i lägenheten så kommer jag att få plats med den i biblioteket, då blir den åtminstone lite undangömd
Visa bifogad fil 57929
Jag tror min kostade typ 500-700? Har en app till så jag kan gå in på var jag än är.Oj, smart! Hur mycket kostar en vettig sådan?
Hehehehe. Hittade den här på en väns FB. Kanske mest rolig för Stockholmare, men ändå!
Visa bifogad fil 57936
Har börjat kolla på galna massagestolar till min nya lägenhet. Typ något sånt här, diskret och bra
Visa bifogad fil 57929
Jag är stockholmare (i exil, men iallafall) men förstår ändå inte. Är tanken att man ska känna igen personerna på bilderna?![]()