Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter frukost på lussekatt och te. Lugn och stillsam förmiddag och sedan får jag gäster som kommer förbi på jullunch och julgröt. Mysdag!
Det tycker jag!Funderar på om jag gjort rätt som reserverar böcker som finns lediga på biblioteket. De har stängt så man får beställa och hämta utanför.
Ja, det tror jag väl? Jag brukar reservera lediga böcker även under icke-coronatider. Då får jag sms när boken är framplockad, och så är det bara att gå in och hämta den i hyllan. I stället för att gå runt och leta.Funderar på om jag gjort rätt som reserverar böcker som finns lediga på biblioteket. De har stängt så man får beställa och hämta utanför.
Läste det som att du åt frukost med katterna, vilket iofs kanske också stämmer
Själv tittar jag på The Umbrella Academy riktigt bra serie men mycket speciell. Funderar lite på hur de kommer göra nästa säsong med Elliot Page. Iofs är Vanja en relativt könsneutral roll, tom namnet är maskulint så antagligen kommer inget att förändras och Page är skådespelare och dessutom van att spela kvinnliga roller. Så det kommer nog inte vara några problem.
Smart! Lite otydligt på hemsidan, sist mailade jag men det ledde bara till missförstånd trots att det står så.Ja, det tror jag väl? Jag brukar reservera lediga böcker även under icke-coronatider. Då får jag sms när boken är framplockad, och så är det bara att gå in och hämta den i hyllan. I stället för att gå runt och leta.
Blir det något speciellt på nyårsaftonSkriver inköpslista till nyårsveckan (mat).
Du har nog missuppfattat ,det är inte sidor, det är inlägg........så var vaken om ca 500 inlägg.Jag vill vara den som startar nästa tråd men vi är bara på sidan 75![]()
Jag har inte missuppfattatDu har nog missuppfattat ,det är inte sidor, det är inlägg........så var vaken om ca 500 inlägg.
Blir det något speciellt på nyårsafton?