Vad gör vi del CXXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 77 474
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att ha varit ute på fm :). Kört ett par skottkärror med ved åt morfar, inte överfyllda, tillräckligt jobbigt ändå 😂. Sen till stallet och fixade; pållan får vilodag idag. Behövde in på Ica på hemvägen och köpa med novalucol åt morfar; råkade köpa mazariner åt honom med 🥰. För min del blir det nu räkbaguette och kaffe till lunch 😋

Träningsvärk botas ju med rörelse sägs det ju :p.
Jo ja, men det är på nivån att jag får kramp i armen när jag skriver med penna, inte kan ställa mig upp utan att ta tag i dörren och dra mig upp (varvid jag får kramp i armar, rumpa, rygg och ben), samt inte kan snyta mig pga det finns ingen kraft i magmusklerna.
:nailbiting: :D Jag är ett vrak.

Men jag tror jag ska försöka stappla mig till affären ändå. :angel:

Jo ja, men det är på nivån att jag får kramp i armen när jag skriver med penna, inte kan ställa mig upp utan att ta tag i dörren och dra mig upp (varvid jag får kramp i armar, rumpa, rygg och ben), samt inte kan snyta mig pga det finns ingen kraft i magmusklerna.
:nailbiting: :D Jag är ett vrak.

Men jag tror jag ska försöka stappla mig till affären ändå. :angel:
Jisses så pass!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 190
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 808
Senast: Kaktus
·
Svar
546
· Visningar
15 458
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka