Jag har å andra sidan aldrig kört zoom på dator så det är ju lite svårt att veta vad som skiljer. Om nu något skiljer... Hur som så tycker jag att det funkar finfint.Hur funkar Zoom via mobilen? Jag har bara kört o datorn än så länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har å andra sidan aldrig kört zoom på dator så det är ju lite svårt att veta vad som skiljer. Om nu något skiljer... Hur som så tycker jag att det funkar finfint.Hur funkar Zoom via mobilen? Jag har bara kört o datorn än så länge
Andas, kommer säkert gå fintSka till min nya läkare idag. Riktigt nervös då jag bara pratat med henne på telefon innan.
Tack. ❤Andas, kommer säkert gå fint. Lycka till
.
Fönstertittarsjuka? Då måste man stanna då och då, därför kallas det fönstertittarsjuka.Fick äntligen änden ur och bokade besök hos ortopeden för att kolla upp mina ben. De blir bara värre och värre och värken i höger knä har inte gått bort. Men ffa är det faktum att jag inte kan gå mer än 100 m utan att vaderna blir stenhårda klumpar som värker något så förbannat och gör ont så måste stanna och helst hitta någonstans att sitta för att få smärtan att gå ner. Spelar ingen roll vilken slags skor jag har, inlägg, inte inlägg, stövlar, klackat. Numera har jag träningsvärk när jag vaknar för att jag gått till ICA
99.9% säkerhet att ortopeden skickar mig direkt vidare till fysio, men tänker att det är bättre att han får titta på eländet innan.
Den ena är slemmig och den andra krypandeVilket går snabbast - spindelpost eller snigelpost.....(ursäkta mitt dåliga skämt
)?
Hur är det med magen?Ska till min nya läkare idag. Riktigt nervös då jag bara pratat med henne på telefon innan.
Idag är det bra!Hur är det med magen?
Det är bara att fortsätta tills det blir bra och sedan trappa utIdag är det bra!
Igår var det värre. Men det har varit bättre senaste veckan då jag ätit mycket omeoprazol.