har en fast gammal. hittat på loppis tror jagHar tyvärr ingen plättlagg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har en fast gammal. hittat på loppis tror jagHar tyvärr ingen plättlagg....
Så är det när man inte bor så långt norr ut,har fortfarande +8 men nu kommer o går regnskurarna som jag troligen fick av @åkeVa! Är du du utomlands nu helt plötsligt?
BuhuhuuuOkej, @Scata du får tyvärr vänta på att mössorna kommer ut tills helgen. Får inte till bra bilder så behöver vänta på dagsljus
Att fota svart tyg är inte någon höjdare![]()
Bulgur har jag testat en gång och nej inget för mig kanske gott och jag hade otur att kocken inte lyckades men nej jag köper inte hem det, minaBurgur eller ris? (Tycker iaf jag är godare)
Härligt!livet känns faktiskt helt okej
Lyssnade på Radiopsykologen för en studn sedan och blev så nedslagen.
En man som bodde hos föräldrarna. Storebror bodde också där. Hade inga kompisar förutom en som bor i Norge.
Han hade väldigt svårt att prata. Det blev mest nej, joo, Han pratade inte med föräldrarna, ingen i familjen pratade om problem. Mådde han bättre skulle han följa med föräldrarna på dragspelskonserter.
Nu gick han och la sig direkt han kom hem från jobbet. Han var nära funderingar på att avsluta livet.
Det var så tröstlöst och han saknade så uppenbert verbal förmåga att sätta ord på hur han mådde. Jag fick intrycket av att han är i medelåldern och inte bor i någon större stad.
Vilket sorgligt liv.![]()