Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
dagens svåra dilemma: gå på yoga trots ont i kroppen eller stanna hemma och virka något mer inför helgens barnkalas?
Yoga är bra även om du har ont. Ja inte om du är sjuk vill säga men om det bara gör ont nånstans. Någon kroppsdel. Gör lite andra övningar säg till din guru att du har ont och kör på lite lugnare.

Har kört loss på plåtning idag! Stylisten bara "ett armband kanske"? Jag tog alla... samtidigt :angel: :rofl: De såg lite oroade ut där ett tag men jag tror att det blev bra!
Såg ett par riktigt bra bilder i datorn, men sen är det ju tyvärr inte upp till mig att göra urvalet..

23595844_149972159064481_6215034959707504640_n.jpg
More is more :love:

Jag tog 150 mg atarax en gång när jag var desperat och behövde sova. Det enda som hände var att jag låg vaken hela natten med munnen torr som fnöske. :wtf:
Hade inga tabletter mot muntorrhet så fick ha en äppelbit i munnen hela natten.
Tar 75-100 mg Atarax varje kväll vid 20tiden. Blir aldrig torr i munnen. Har även Atarax som behovsmedicin

är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.

Jag är för en gångs skull ledig. Funderar på att låta hästarna vara ute så jag äter väl något gott (själv som alltid), håller mig nykter och håller ett vakande öga på dem så att de är lugna.
Brukar alltid somna innan tolv men i år får jag vara uppe tills det värsta smällandet gett med sig.

Slösurfar innan det är dags för kvällsfika och dumburken. Syrrorna är i kväll.
Är enormt sugen på att skaffa ett kar till...:love: Det ska vara fiskauktion nästa fredag här i stan. Kanske ska åka dit?:sneaky:

är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Ja mycket spännande blir det inte. Utan insläpp för alla lite tidigare än vanligt (ca 17:00). Sen har jag inte planerat så mycket. Firar nog på hemmaplan och smiter ut och kvällsfodrar lite innan midnatt.

Det är liksom min standardnyårskväll :p
(Lättare att gå ut på krogen och liknande andra dagar på året.)

Smälter alltid tenn kl:15:00!

Sluta prata om pannkakor! Jag skulle nästan kunna döda för en omgång hemlagade sånna (köpta är inte alls lika goda). Eller hemlagad mat överhuvudtaget. Men det blir ingen sån på minst en vecka till :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 319
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 014
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
43 234
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser