Det hade jag igår o halva natten.Och här har vi regn och halv storm..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag igår o halva natten.Och här har vi regn och halv storm..![]()
Yoga är bra även om du har ont. Ja inte om du är sjuk vill säga men om det bara gör ont nånstans. Någon kroppsdel. Gör lite andra övningar säg till din guru att du har ont och kör på lite lugnare.dagens svåra dilemma: gå på yoga trots ont i kroppen eller stanna hemma och virka något mer inför helgens barnkalas?
Hon sa det precis, vi pratade i telefon.
More is moreHar kört loss på plåtning idag! Stylisten bara "ett armband kanske"? Jag tog alla... samtidigt![]()
De såg lite oroade ut där ett tag men jag tror att det blev bra!
Såg ett par riktigt bra bilder i datorn, men sen är det ju tyvärr inte upp till mig att göra urvalet..
![]()
tar Atarax inför tandläkarbesök. Är rädd för tandläkare...Atarax är det bästa som finns!
+7 och mörker, inget blåst här+11,sol och tidvis vindpustar,helt ok .
Här blir det som vanligt, hemma med päronen, katter och hund. Brukar slockna långt innan tolvslagetNyår? Blir väl som vanligt. Hemma med hästar och hund, plus lite god mat och bubbel därtill.
Pysslar ikväll.... Fiskelina - ett djävulens påfund...![]()
Mina fingrar KAN bara inte hantera fiskelina....![]()
Tar 75-100 mg Atarax varje kväll vid 20tiden. Blir aldrig torr i munnen. Har även Atarax som behovsmedicinJag tog 150 mg atarax en gång när jag var desperat och behövde sova. Det enda som hände var att jag låg vaken hela natten med munnen torr som fnöske.
Hade inga tabletter mot muntorrhet så fick ha en äppelbit i munnen hela natten.
är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Ja mycket spännande blir det inte. Utan insläpp för alla lite tidigare än vanligt (ca 17:00). Sen har jag inte planerat så mycket. Firar nog på hemmaplan och smiter ut och kvällsfodrar lite innan midnatt.är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Haha! Pannkakor är typ det enda jag kan utan receptJisses vad vi blev traditionella...... Ärtsoppa OCH pannkakor....! Och jag får verkligen utmana mig själv. Jag kan verkligen inte steka pannkakor. Men med ett antal matskedar smör så går det rätt bra
!
HästtäckenHar hittat en hel del täcken inför Black Fridayrean, jag som bara skulle ha ett25% rabatt på allt, även det som redan är på rea. Farligt.
Va! Är du du utomlands nu helt plötsligt+11,sol och tidvis vindpustar,helt ok .