Morgonbestyren färdiga. Nu ut till stallet (tidigare än vanligt) för att jag ska hinna med tåget som går sen.
Jag har mer lust att krypa in under täckerna igen
Jag har mer lust att krypa in under täckerna igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var något som konstnärer och författare strävade efter under Romantiken, det betydde att man stod världsalltet nära och hade fått en gnista från världsalltet!Detta stämmer ganska bra.
Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig..![]()
mest irriterande tycker jag.Det var något som konstnärer och författare strävade efter under Romantiken, det betydde att man stod världsalltet nära och hade fått en gnista från världsalltet!![]()
Jag förstår att det är det! Det blev bara lite roligt för mig eftersom vi just hade diskuterat romantikens författare och vad de strävade efter för något.mest irriterande tycker jag.
Hmm Då har vi lite olika smak .Såg att det varit andra kändisar där och spelat som dire straits och andra bra grupper .Men vi åt innan det började och i pausen .Rätt god mat men dom hade ju för tusan glömt potatisen så vi begärde in potatis och fick en liten skål som vi nästan slogs om .Tydligen skulle man äta någon typ av grönsak till i stället för potatis .Vi satt nästan högst upp och bara det var en upplevelse för det var långt ner till där dom stod och väsnades .Man fick nästan svindel när man tittade ner .Många trappor och gångar vi gick igenom för att komma på plats och man fick vara tyst som en mus .Så gillar du det tycker jag du ska åka dit för det var en upplevelse att bara se det och bara vara i The Royal Albert Hall så att musiken inte föll mig på läppen var en annan sak men man är väl inte tillräckligt intresserad .Ska kolla om jag hittat bilderna jag tog där inne
Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig..![]()
Gillar inte grinigheten utan håller med dig.Ska kolla på dagens avsnitt av Vår tid är nu och sen sova.
Är för övrigt ganska grinig på att Granen fick Guldbollen. Givetvis borde Emil Forsberg fått den![]()