Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill hem :mad: En dag med få patienter är ok. Två dagar i rad är mördande tråkigt. Jag har inte fantasi att fylla upp två dagar med kringgöra.

Senast ändrad:
Ska du, jag och @Magiana gå ihop och peppa varandra för att få oss att inse att vi inte ska jobba när vi är sjukskrivna, eller framförallt få andra att förstå att vi inte ska det?:cautious:

I mitt fall är det grävare som ringer framförallt, och de vet ju inte att jag är sjukskriven. Men å andra sidan borde de veta att jag inte kan göra så mycket utan de måste ringa kundtjänst..
Jag är med på peppen! Inget jobb när sjukskriven!

Borde verkligen gå ut till hästarna men just nu är det lite mysigt att vara inne.

23722295_10156019837119066_6351135228651408223_n.jpg

Fick hem en lapp i brevlådan, nästa vecka kommer det putsas fönster här. :banana:
Fastighetbolaget står för det då det byggs en del utanför.
Milt sagt behövligt, speciellt som jag inte var hemma förra gången så jag blev utan då dom inte kom in.
Nu är det inlagt i mobilen så jag kommer ihåg att plocka undan på fönsterbrädorna.
Tidigare utom förra gången har dom bara putsat lite på utsidan och det går ju bra utom balkongen som är nätad så nu ska den få sig en omgång den kommer bli chockad av :o

Jag vill hem :mad: En dag med få patienter är ok. Två dagar i rad är mördande tråkigt. Jag har inte fantasi att fylla upp två dagar med kringgöra.

Jag har också tråkigt på jobbet. Inget händer, jag är för trött för att orka hitta på och starta upp något nytt projekt och avgående chefen har överlämning till nya chefen hela dagen. Sitter och tittar på statistik och försöker se om det finns något som är intressant nog att göra en rapport av.

Ska du, jag och @Magiana gå ihop och peppa varandra för att få oss att inse att vi inte ska jobba när vi är sjukskrivna, eller framförallt få andra att förstå att vi inte ska det?:cautious:
Jag jobbar förvisso 25% men på den tiden hinner jag inte hur mycket som helst. Och utöver mina 2 timmar om dagen tänker jag inte jobba (även om det blev lite extra idag plus att jag är tillgänglig på telefon om någon på jobbet har frågor.)

Nästa vecka är det meningen att jag ska upp i halvtid. Om det kommer att gå visar sig. Både jag och läkaren är lite tveksamma.

Har vart till gymmet och provat cirkelträning. Plus att instruktören gav mig ett par övningar jag kan göra med pilatesboll. Får hoppas jag tar mig tiden att gå ner och träna nu :cautious:
Är I huset nu, ska bara måla lite innan jag åker hem, har massor att göra där hemma :meh: och så har jag ätit en möglig giffel. Jag värmde på två st och åt den ena snabbt. På nästa såg jag att det var gröna mögelprickar på... Samma på dom andra gifflar a också så chansen var väl stor att det var det på den hag tryckte i mig också :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 306
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 411
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 997
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 46 47 48
Svar
955
· Visningar
28 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur