Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stäng av den helt!Jobbtelefonen ringer, men jag har slutat för dagen så jag tänker inte svara. Så det så.
Leta upp en rullstol o ta med dig den att sitta i när du inte orkar mer,lite frisk luft är nog bra för dig som varit instängd en evighet.Problemet är att jag kan gå ungefär tio meter, sen gör det för ont
Stäng av den helt!
Ska du, jag och @Magiana gå ihop och peppa varandra för att få oss att inse att vi inte ska jobba när vi är sjukskrivna, eller framförallt få andra att förstå att vi inte ska det?Äsch, jag struntar i bestämmelserna! Nu stängde jag av telefonen ändå. Jag är sjukskriven av en anledning.
Ska du, jag och @Magiana gå ihop och peppa varandra för att få oss att inse att vi inte ska jobba när vi är sjukskrivna, eller framförallt få andra att förstå att vi inte ska det?![]()
Fördel med att inte kunna ta med sig telefonen hemSka du, jag och @Magiana gå ihop och peppa varandra för att få oss att inse att vi inte ska jobba när vi är sjukskrivna, eller framförallt få andra att förstå att vi inte ska det?![]()
Jag vill hemEn dag med få patienter är ok. Två dagar i rad är mördande tråkigt. Jag har inte fantasi att fylla upp två dagar med kringgöra.
Jag jobbar förvisso 25% men på den tiden hinner jag inte hur mycket som helst. Och utöver mina 2 timmar om dagen tänker jag inte jobba (även om det blev lite extra idag plus att jag är tillgänglig på telefon om någon på jobbet har frågor.)Ska du, jag och @Magiana gå ihop och peppa varandra för att få oss att inse att vi inte ska jobba när vi är sjukskrivna, eller framförallt få andra att förstå att vi inte ska det?![]()
Det spelar ingen roll. Köpare har rätt att få använda bostaden för egen räkning oavsett. 11 gånger i hyresnämnden om du minns.Vi är inte uppsagda och jag tänker inte påminna om den detaljen.
Det spelar ingen roll. Köpare har rätt att få använda bostaden för egen räkning oavsett. 11 gånger i hyresnämnden om du minns.