Nu ska jag ta turen förbi den (inte helt) stängda däckfirman och hämta nya, fina vinterhjul och bli lite fattigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan vad kroppen mår skit nu efter vårt ytterst korta äventyr. Yrsel, kallsvettig, svag, såret gör ont och mår typ illa. Men jag sitter i en stadig stol i kuvösrummet och här finns fullt med personal så om jag skulle tuppa av är det i alla fall bästa stället att göra det på
Sytt en mössa, packat två paket, skrivit ut ett gäng följesedlar. Nu ska jag ut och frysa lite för att posta dom där två paketen.
Blev inte så mycket gjort i huset, färgen som jag trodde var svart visade sig vara dalablåmen men, vi får avvakta med den målningen (golvet i garderoberna), eventuellt blir det att lägga in rester av klickgolvet från sovrummet istället, det visar sig
Imorgon ska jag och I dit, får se om mamma dyker upp. Jag önskade att hon kunde komma med mat åt oss
![]()
Nej, det är inte meningen att jag ska göra samma jobb som förut fast på bara 25%. Men en del tenderar att glida åt mitt håll i alla fall och som inte var överenskommet att jag skulle göra.Jag menade att de inte ska ge dig mer uppgifter/du ska inte jobba mer än just 25% (det kändes lite på dina tidigare inlägg att din chef kanske haft lite svårt att utföra allt hen krävt). Det är ju liksom inte så att du ska göra samma arbetsuppgifter/lika mycket fast på bara 25% av tiden.
Tolkar jag dig rätt med att du ska vara kontaktbar utöver dessa 25%? Då skulle jag räkna det som arbetstid!
Ja visst är det cooltJag gillar printet![]()
Eldar för fullt då tanten glömt det idag och det är -14 ute
Nej, det är inte meningen att jag ska göra samma jobb som förut fast på bara 25%. Men en del tenderar att glida åt mitt håll i alla fall och som inte var överenskommet att jag skulle göra.
Kontaktbar och kontaktbar. Jag får jobb-sms utanför jobbtid och borde inte svara på dem när jag inte jobbar. Sen jobbar jag lite hur som helst då jag inte behöver ha en fast arbetstid just nu. Vikarien vet inte när jag behagar jobba och ringer då hon behöver min hjälp. Om jag står i mataffären eller skogen (d.v.s. inte jobbar) när hon ringer ber jag henne att återkomma.
När kommer det där mönstret ut som mössa i webb-shoppen då?? Vill ju ha...Sytt en mössa, packat två paket, skrivit ut ett gäng följesedlar. Nu ska jag ut och frysa lite för att posta dom där två paketen.
Blev inte så mycket gjort i huset, färgen som jag trodde var svart visade sig vara dalablåmen men, vi får avvakta med den målningen (golvet i garderoberna), eventuellt blir det att lägga in rester av klickgolvet från sovrummet istället, det visar sig
Imorgon ska jag och I dit, får se om mamma dyker upp. Jag önskade att hon kunde komma med mat åt oss
![]()
Jag veet... Jag har inte hunnitNär kommer det där mönstret ut som mössa i webb-shoppen då?? Vill ju ha...![]()
Klart jag kan. Jag dock ganska oplanerad så jag vet inte ens själv ibland. Det blir när jag vaknar/ orkar kliva upp vilket kan vara lite när som.Kan du inte meddela när du jobbar så är det lättare för folk att undvika att störa dig när du är ledig?
Klart jag kan. Jag dock ganska oplanerad så jag vet inte ens själv ibland. Det blir när jag vaknar/ orkar kliva upp vilket kan vara lite när som.