O
Osthyvel
Ligger under en filt i soffan med min laptop i knät. Det snöar som attans här, så jag ska göra kaffe och kika på min föreläsning som ligger upplagd på vår studentportal. Så det blir plugg hela dagen lång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar vad snyggt du skriver!![]()
Så får ni se mina skolantekningar
TackJäklar vad snyggt du skriver!Min anteckningar har jag svårt att tyda själva
Jag får lov att skriva rent dem på datorn för att få lite koll!
![]()
Det är verkligen inte okej att fota av någon annans anteckningar utan att fråga om lov. Jag byter anteckningar med några, mest för att vi har en föreläsare som föreläser i 190 knyck och man hinner inte skriva allt, men om vi är flera så brukar vi få ihop det. Hon skriver sen sina tentor utifrån föreläsningarna, nästan enbart så det är livsnödvändigt att gå på föreläsningarna. Jag missade en i förra delkursen men fick anteckningar av två andra som var där så jag klarade det hyfsat men en fråga på tentan var jag helt körd på, trots att jag hade läst all kurslitteratur.Tack, jag sliper ofta skriva rent.
. Men andra fottar mina antäkningar när jag är på rast
. Har sett det när man komer tillbaka så står dom där sin telefon och och fottar av.
. Det är mina antäkingar! inte en offentlig handlig. Men nu tar jag med mina papper så, Slutfotat.
. de vågar inte fråga. om de frågar får dom
![]()
Vidrig smärtnivå idag, och måste försöka klara mig utan morfin (har tre kapslar kvar, sen är det helt slut så det går inte att ta sånna överlappande nu). Finns inte en chans att jag går någonstans, så det är rullstol konstant. Idag ska vi dessutom byta rum till ett med vanliga sängar, vet fasiken inte hur jag ska komma ur då eftersom smärtan gör att jag just nu måste hissa upp huvudändan nästan till maxläge och trots det är det vidrigt att ta sig upp.
Ovanpå det har jag som vanligt sovit dåligt, men kan inte vila en stund heller eftersom vi väntar på läkarronden i kuvösrummet
Tack sötnos!Testtaggar @bumpo
Så är det ju alltid, så fort man klagar/ger upp själv/ber om hjälp så funkar det igenTack sötnos!Bara gör att jag klagat på att jag inte får notiser så kommer de som de ska nu. Vafaan?
Konspiration!
![]()
Dom ville inte skriva ut mer när jag frågade. Just nu orkar jag ingentingMen de måste ju ge dig smärtlindring om du behöver det. Givetvis vill de inte proppa dig full med morfin i onödan men det finns ju andra saker att ta till. Riv i eller ta hjälp av D att riva i så det blir bra för dig också, inte bara Buketten. Du ska ju orka vara mamma också![]()
Dom ville inte skriva ut mer när jag frågade. Just nu orkar jag ingenting
Jag säger ju att det är en konspirationSå är det ju alltid, så fort man klagar/ger upp själv/ber om hjälp så funkar det igen![]()