Låter ju inte bra.Har verkligen haft en skitdag idag! Haft gråten i halsen mest hela dagen, så nu önskar jag bara att jag kunde gråta mig till sömns.. brukar bli så utmattad och jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ju inte bra.Har verkligen haft en skitdag idag! Haft gråten i halsen mest hela dagen, så nu önskar jag bara att jag kunde gråta mig till sömns.. brukar bli så utmattad och jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!
Krya på dig.Tror det är pga nån nerv i kläm typ.
Är.förkyld och det sätter sig i musklerna typ och så är jag superspänd i vänstersidan av nacke o axlar..
Så tror det ger med sig senare men antagligen inte i natt.
Har verkligen haft en skitdag idag! Haft gråten i halsen mest hela dagen, så nu önskar jag bara att jag kunde gråta mig till sömns.. brukar bli så utmattad och jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!
Krya på dig och med tur kanske det tidiga julbordet skrämmer bort det helt.Ligger i sängen och snorar. Ihållande förkylning som trycks tillbaka pga mycket att göra tror jag. Jag kommer säkert bli vrålsjuk lagom till jul när jag tar "ledigt". På tal om jul klarade jag av årets första julbord idag. Jobbet bjussade![]()
Det har inte jagJag har röjt i badrummet. Jag har galet många saker i mitt badrum![]()
Du skickad tydligen hit stormen. Det både blåser och regnar rejält här nu. Knakar i mina rutor.Nu är regnet tillbaka men det blåser i alla fall inte,gör en macka för jag ska se outback om en stund
Sov gottMed 7,5 grader säger jag Natti.
+7 och både regn o blåsfritt.Med 7,5 grader säger jag Natti.
Ja. Ska fixa med elen asap ( jag har hingstar....) och så ska vi gå över staketen i stora hagen i helgen. Lunchgrind ska upp där, det går ju att göra tidigare, så ska jag fixa så hingstarna får sitt med.Det där lät inte bra. Är ni fler i stallet som kan gå ihop tills dess så att hästarna får det de behöver?
Har du provat den i olika stickkontakter?Sitter och funderar på att köpa en ny micro. Jag saknar verkligen att ha en, men min nuvarande gör att säkringen går varje gång jag sätter på den. Iofs är den nästan tio år gammal och var inte direkt den bästa på marknaden när jag köpte den, men det har aldrig varit några problem innan. Nu är frågan om även en ny micro gör att strömmen går vilket skulle vara helt värdelöst.![]()
![]()
Beroende på smak på cheesecaken, sorbeten och pannacottan så tror jag att jag skulle kunna tycka att det VAR gott faktisktVinden viner rätt ordentligt ute, det låter som att övervåningen håller på att blåsa bort.
Tittar på Zumbo's Just Desserts och förstår inte hans desserter. Det låter inte ens lite gott att göra ett bakverk som består av lager av cheesecake, sorbet och panna cotta![]()
Har du provat den i olika stickkontakter?
Då var det nog helt rätt beslut att köpa ny - den gamla låter brandfarligYup i flera olika rum och uttag som är kopplade till olika säkringar. Poof!![]()