Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regn? Här lyser solen med ett nödrop.Sitter i massagefåtöljen och kollar på regnet som öser ner.
Toppenbesked är väl att ta i, förutom dropparna dådet gick just okej, det är nog något som inte är som det ska, men inte allt för illa liksom.
Jag ska strax stänga ner och åka hem via Lidl. Min hjärna stängde däremot ner för ett tag sen![]()
uppehåll och grått här. Söta sonen ramlade in en en stor gul väska med........Regn? Här lyser solen med ett nödrop.
Jag känner mig positiv idag![]()
Så din PMS har lagt sig lite? Eller fick du utlopp för din irritation gällande renarna tillslut?![]()
Men fyyyyy.Verkar som om jag fick en dassig mage tack vare julbordet. Jag äter bara vegetariskt normalt. Igår åt jag fisk. Massor. Magen hatar mig. Perfekt nu när jag fick boka akuttid till hundskrället. Hon käkade soffa för ett par veckor sedan. Kom inte ut något när vi kräkte henne men nu jäklar spyr hunden. En gång förra veckan (en gång ingen gång tänkte jag), en gång vatten igår kväll. Nu har hon kräkts igen och hon matvägrar sedan igår kväll. Det var ju bara några månader sedan hon öppnades sist pga olämpliga föremål i tarmen.
Har fått prisuppgift nu. Huvvaligen! Nåja, det är något jag har tänkt på väldigt länge så det får väl vara värt det.
Sitter och förbereder mig mentalt inför begravning i morgon. Jag är såklart hemskt ledsen över min bonusmormors bortgång, men det som känns tyngst just nu är min pappas sorg. Han har förlorat båda sina föräldrar och sin bror på kort tid, och att nu förlora sin svärmor i samma sjukdom som tog både hans bror och pappa river upp djup sår. Jag pratade med honom i telefon precis nu och han bröt ihop, och jag bröt ihop för att pappa bröt ihop.
Usch, vad kan man göra för personer som sörjer? Finns där? Köpa blommor? Jag vill så gärna göra någonting och känner mig helt uppgiven. Har frågat många gånger om dom behöver hjälp med någonting praktiskt men dom verkar ha koll på allt.
Pappa![]()
![]()
Sitter och förbereder mig mentalt inför begravning i morgon. Jag är såklart hemskt ledsen över min bonusmormors bortgång, men det som känns tyngst just nu är min pappas sorg. Han har förlorat båda sina föräldrar och sin bror på kort tid, och att nu förlora sin svärmor i samma sjukdom som tog både hans bror och pappa river upp djup sår. Jag pratade med honom i telefon precis nu och han bröt ihop, och jag bröt ihop för att pappa bröt ihop.
Usch, vad kan man göra för personer som sörjer? Finns där? Köpa blommor? Jag vill så gärna göra någonting och känner mig helt uppgiven. Har frågat många gånger om dom behöver hjälp med någonting praktiskt men dom verkar ha koll på allt.
Pappa![]()
![]()
Är magen ovan vid animalier kan den tydligen reagera. Man får börja försiktigt. Inte med två tallrikar laxMen fyyyyy.
Jag har tydligen anledning att fortsätta att inte äta fisk så ofta.
Kan tvinga i mig och hålla god min om situationen kräver det men annars låter jag gärna bli.
Men lilla hunden då, soffa ska man sitta, ligga, sova i. Räknas inte som mat.
Labbe?
Krya på er bägge två.