Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridit fina hästen på stora ridbanan i dag. Tänkte att det var värst vad det var svajigt imellanåt. Vi har tappat massor på bara några veckors vila :eek: .....eller så kan det vara en fördel att dra åt sadelgjorden ordentligt innan man sätter sig upp och rider :o :angel:

K gick till att visa sin andra sida i dag O_o .....Inga större problem att borsta benen eller kratsa hovarna i dag :up: :cautious:

Färdigställt min del av dagens middag. Jag blev ansvarig för efterrätten. Hallonpaj med vaniljsås och vaniljglass. :d

Sambon står och fixar hasselbackspotatis och kokar murkelsås. Mamma gör rödvinssås och svärföräldrarna står för kött och grönsaker. Blir nog bra det här.

Jag har upptäckt att en av mina grannar är en sanitära olägenhet. Förra året märkte jag inget men nu har det börjat spelas musik på hög volym där och det enda ljud som vandrar genom skogen är den tunga basen. Den går in i min kropp på ett väldigt obehagligt sätt. Det är jobbigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
657
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 615
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 221
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Israel vs. stora delar av världen
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur