Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på en kortare ridtur i solskenet. Idag red grannens son på sju år Aramis. Jag har verkligen haft tur där och fått tag på världens snällaste lilla häst i honom :heart

Min rygg försöker ta död på mig så nu blir det banne mig ett bad innan jobbet. Jag får låna grannens bil så att jag kan komma dit idag. På många sätt är jag välsignad trots allt skit som händer till och från :love:

Jag: "ska köpa nåt basplagg som passar till allt". 5 minuter senare:

57f1b49db6fd0.image.jpg

:cautious:

Jag: "ska köpa nåt basplagg som passar till allt". 5 minuter senare:

57f1b49db6fd0.image.jpg

:cautious:

En sån period hade jag med. Bara det att jag såg mig själv som någon som alltid hade svart, beige, vitt, blått typ. Det hade jag haft förr. Insåg sen något när någon sagt att den trodde den såg mig med att det nog inte var jag iom att den inte hade färglada kläder. Jag var Beppo liksom..
Nu är jag nog mer booring igen.

Var iväg till Ica och laddade busskortet så nu är man 800 spänn fattigare... Sen iväg till MM och Apoteket
Funderar om vi ska åka till någon brasa ikväll. I fjol så "tappade " farsan bort oss...

Funderar och funderar så jag blir snurrig.
Det sägs så mycket olika från olika håll så till slut vet man inte vad man ska tro.
Försöker se vad mitt hjärta säger, men är så avstängd just nu för att orka med allt.
Nåja i slutet av maj är allting klarlagt oavsett.
Så får vi se vad som skett.

Sitter och vila mitt tråkiga knä. Har inte gjort något i dag för att se om det blir mindre svullet. Det har inte fungerat ännu :meh:
Ja ja nu har provat vila i morgon blir det som vanligt igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
657
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 615
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 221
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur