Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en kollega som äter så, jag blir illamående och tappar all aptit. Vidrigt!

Håller med! Jag hade en dejt för länge sedan som smackade när han åt. Jag behöver väl knappt nämna att vi inte sågs mer efter det.

På tal om smaskande och dejter... Några månader innan jag träffade min sambo var jag på dejt med en kille som verkade trevlig. För det första hade han enorma sorgekanter :wtf: kan man inte ens klippa naglarna till en dejt? Eller se till att de åtminstone är rena? För det andra smaskade han så mycket så smulorna flög över till min sida av bordet. Det blev inga fler dejter med den där typen. Tyvärr var han dessutom trögfattad och stalkade mig ett tag efteråt.

På tal om smaskande och dejter... Några månader innan jag träffade min sambo var jag på dejt med en kille som verkade trevlig. För det första hade han enorma sorgekanter :wtf: kan man inte ens klippa naglarna till en dejt? Eller se till att de åtminstone är rena? För det andra smaskade han så mycket så smulorna flög över till min sida av bordet. Det blev inga fler dejter med den där typen. Tyvärr var han dessutom trögfattad och stalkade mig ett tag efteråt.
Usch...

Hade velat gå ut på lördag, dricka öl, dansa, prata bajs och må gott. Men näe jag ska spela slutspel :arghh:

Är rätt trött på tiden som darten suger nu. Men jag tänkte likasom vinna på lördag med. Hade som mål att bli nr 1 på rankingen denna säsong och det målet är nått.

Har inte hunnit fatta det ännu och såldes inte ens bestämt mig och riktat in mig på plats nr 1 i slutspelet heller :mad:

Kanske dags att börja träna för det nu.

Eller tja om 2 öl då :angel:

Trött och mätt. En del av mig orkar inte åka på kör, samtidigt så vet jag ju hur bra jag mår av det när jag väl är där.

Sitter och gottar mig med en "köpkaffe" medan jag vilar hjärnan lite. Har idag suttit i möte i fem timmar och tagit ställning till 97 motioner/motionssvar så jag har en liten intellektuell bakfylla (som ersatt den andra bakfyllan som försvann vid fjorton-tiden pga firandet igår :angel:)

Det blev lunch på ChopChop. Sedan 2 halvlånga promenader i Lilla Djurgårdsskogen och upp till Stordammen!:banana: Sedan in till Ica, innan jag blev avsläppt hemma.
Nu har jag "FF" hemma. Morsan och farsan med Lady åkte precis söderut ner till syrran där. De ska gå på syrrans svärfars begravning i morgon:cry:
Själv ska jag jobba i morgon och passa odjuren aka katterna:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 556
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Svensk Politik 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur