Tittar på little couple där de firar Zoeys födelsedag
Sambon bör komma hem när som helst så jag kan åka och handla räkor till dagens middag... Kanske en gnutta vin till...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en kollega som äter så, jag blir illamående och tappar all aptit. Vidrigt!
Håller med! Jag hade en dejt för länge sedan som smackade när han åt. Jag behöver väl knappt nämna att vi inte sågs mer efter det.
Usch...På tal om smaskande och dejter... Några månader innan jag träffade min sambo var jag på dejt med en kille som verkade trevlig. För det första hade han enorma sorgekanterkan man inte ens klippa naglarna till en dejt? Eller se till att de åtminstone är rena? För det andra smaskade han så mycket så smulorna flög över till min sida av bordet. Det blev inga fler dejter med den där typen. Tyvärr var han dessutom trögfattad och stalkade mig ett tag efteråt.
The little couple är mitt favvoprogram. Trist att de kör repris på repris.Tittar på little couple där de firar Zoeys födelsedagSambon bör komma hem när som helst så jag kan åka och handla räkor till dagens middag... Kanske en gnutta vin till...?
The little couple är mitt favvoprogram. Trist att de kör repris på repris.
Gör det! (nej gör det inte men det skulle vara kul)Sitter för övrigt en lapp i dessa gamla krösatåg med telefonnummer till tågklarerarna där nere, var lite sugen på att busringa till @Marita73![]()
Synd. Menar resan...Det har jag hoppats på i många dagar. Resan blir inte av för mig![]()
Jaså? Hur kommer det sig?Jag klarar inte av dom efter att dom adopterade barnen![]()
Om du är ledig kan du väl hänga mer på fb?Hemma och har helgStrax dags att köra till stallet!
Jaså? Hur kommer det sig?![]()