Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ar det sommar morgon. Det ar 26*C i skuggan pa framsidan nar klockan ar 9 am. Jag lovar att inte klaga pa varme ... annu![]()
Sista minnet innan jag somnade till i soffan är att jag tittar på Mamma Mu tillsammans med 4-åringen och 2-åringen.
Blir väckt av att någon ringer på dörren. Efter några minuters nyvaken förvirring förstår jag att minstingen finns i vår affär för upphämtning.
Då har alltså tvååringen väntat tills jag somnat. Tagit sina två dockor. Lagt dom i Emmaljungan. Lyckats låsa upp dörren och på något sätt baxa ut hela ekipaget genom dörren och promenerat hela vägen till vår affär![]()
![]()
Tydligen ville hon köpa tuggummi
Ibland är jag glad att man bor på landet där alla känner alla
Och att affären bara ligger 200-300 meter bort utan att man behöver passera en bilväg för att komma dit![]()
Jag hade avlidit av det.
Min kropp fixar inte värmen numera. Jäkla MS
På tal om smaskande och dejter... Några månader innan jag träffade min sambo var jag på dejt med en kille som verkade trevlig. För det första hade han enorma sorgekanterkan man inte ens klippa naglarna till en dejt? Eller se till att de åtminstone är rena? För det andra smaskade han så mycket så smulorna flög över till min sida av bordet. Det blev inga fler dejter med den där typen. Tyvärr var han dessutom trögfattad och stalkade mig ett tag efteråt.
Sitter för övrigt en lapp i dessa gamla krösatåg med telefonnummer till tågklarerarna där nere, var lite sugen på att busringa till @Marita73![]()
Inte mitt hem heller. Är ju också lokalvårdareVardagsrummet dammsuget. Hatar att städa hemma och det syns.
Ser man mitt hem kan man fan inte tro att jag arbetar som lokalvårdare![]()
![]()
![]()
Dricker vin och är sur på katten som envisas med att släpa in en eller två fågelloppor i taget som hon lämpar av i soffan där de biter MIG.
Meda![]()
![]()
Gör vinet att de låter bli att bita dig?![]()
Alltså. Jag borde flytta till dig. Aysu hade älskat det där!Har ar det sommar morgon. Det ar 26*C i skuggan pa framsidan nar klockan ar 9 am. Jag lovar att inte klaga pa varme ... annu![]()
Inte mitt hem heller. Är ju också lokalvårdare![]()
Jag har åter igen konstaterat att choklad hjälper mot precis allt.
Hela dagen har varit seg, jag har känt mig förkyld, trött och eländig. Efter jobbet la jag mig i sängen, åt chokladglass och tog sedan ett varmt(!) bad. Nu äter jag choklad, dricker te och känner mig äntligen lite levande igen![]()