Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg hem från jobbet började däcklampan lysa... Jag ignorerar och tänker jag kollar det när jag kommer hem. Kl 14.05 går jag ut till bilen för att åka till intervjun som startar 14.30. Och ser att jag har typ tomt i ett däck :eek::arghh::arghh::turd: Ringer mamma i panik "kan du köra mig till stan?!" har sån tur att hon är i byn redan hos mormor... Nu på väg upp men såklart en massa segskallar på vägarna :banghead:

Migränattacken över. Fy fan, vill bara plocka av mig huvudet och lägga bort när det är som värst.
Ikväll kommer sambon hem - har förvarnat honom om bombnedslaget som jag tänkt städa idag men av förklarliga skäl inte orkar.

Försöker få tag i rätt folk i en myndighet som skulle bokat in en tid åt mig med någon namnlös människa för en v sen. Inget händer och ingen går att nå. Till slut blev jag så förbannad att de lovade maila skefen för stället med mitt problem. Nu får vi se om chefen är lika mycket snigel som alla andra.

Vaaaaarför kan inte folk anmäla sig som funktionärer i god tid så jag slipper har panikångest hela veckan innan tävling och kan planera bättre.....för sen på tävlingsdagen ha "för många" som springer runt och frågar "vad ska jag vara?" :cautious:

Har överlevt fordonsutbildning dag 1. Vi har lånat fordon från Krösatåg så nu är det utbildning för hela förarkåren. Har nu full koll på vilka maskiner som är bra att ha men som man med fördel inte petar på, hur en älgplugg funkar och vad som händer om man slår på den stora röda knappen på förarbordet :angel:

Får spuck på sambons kompis. Han äter en macka och smaskar värre än värst! Han har nån psykiatrisk diagnos så jag tror knappt han är medveten om det.. Jobbigt och äckligt är det!

Har överlevt fordonsutbildning dag 1. Vi har lånat fordon från Krösatåg så nu är det utbildning för hela förarkåren. Har nu full koll på vilka maskiner som är bra att ha men som man med fördel inte petar på, hur en älgplugg funkar och vad som händer om man slår på den stora röda knappen på förarbordet :angel:
fäll inga pantografer nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
646
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 557
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka