Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig som mentalt överkörd av tåget-.

Min läkare ringde vid lunchtid. Berättade att benmärgsprovet var så uselt att det inte gick att bedöma. De måste ta ett nytt. Hon hade konfererat med hematologen och de skulle ta emot mig där och passa på att ta en massa andra prover också. Väntar på en kallelse.

Och hon frågade om jag orkade jobba. och det gör jag ju inte egentligen. Så hon sjukskrev mig på 25% i sex veckor. Känns som världens nederlag. Orkar jag inget annat så orkar jag i alla fall jobba....

Ska försöka förlika mig med tanken på att vara så sjuk att jag behöver vara sjukskriven. Känns för djävligt.

Jag hoppas du snart kanner dig battre igen. :heart

Inledde dagen med att hänga i en katedral. Eftersom personalen verkar tänka mer på cash än Gud så kom jag in i Guds boning trots brott mot gällande outfit-regler :laugh:
Nu har vi käkat paella, svettats på beachen och avslutar nu med bar-runda. Kommer behöva checka in på nåt slags hälsohem (alt ålderdomshem) efter denna resa :angel:

Jag är trött och är tät i näsan fortfarande (vart det i typ 4 dagar nu) :meh: Behöver skruva ihop säckkärran men orkar egentligen inte.

Har sågat lite i vedvältan .Verkar som någon jävel lägger dit mer var natt då den alldrig verkar ta slut .Får bli två tankar sedan klarar inte ryggen mer men som tur är så blir jag bättre på några timmar med hjälp av paraflex alvedon och naproxen .Men veden går inte sönder av sig själv och jag vill ha det varmt i vinter utan för höga elräkningar så det är bara att bita i det sura äpplet .Har varit till kiron idag och fått lite massage men mest blev det ultraljud för min svullna axel .

Min läkare ringde vid lunchtid. Berättade att benmärgsprovet var så uselt att det inte gick att bedöma. De måste ta ett nytt. Hon hade konfererat med hematologen och de skulle ta emot mig där och passa på att ta en massa andra prover också. Väntar på en kallelse.

Och hon frågade om jag orkade jobba. och det gör jag ju inte egentligen. Så hon sjukskrev mig på 25% i sex veckor. Känns som världens nederlag. Orkar jag inget annat så orkar jag i alla fall jobba....

Ska försöka förlika mig med tanken på att vara så sjuk att jag behöver vara sjukskriven. Känns för djävligt.

*stor kram* :heart:heart :heart

:heart

Har byggt ihop säckkärran, en såkallad kombikärra, så man kan ha den som en vanlig säckkärra eller som vagn... Jag är inte helt övertygad om att hjulen kommer sitta kvar om vi säger så :meh:

Jag har en grym träningsvärk efter gårdagens hovisbesök :p

Borde sova, borde verkligen äta något men det går inte hur jag än försöker i dag tydligen :banghead: ibland blir jag så himla trött på mig själv :meh:

Kram

Det är just det där gratis fenomenet som är kruxet. Jag hade lätt kunnat titta på lite film, med t ex lite reklam (ungefär som på Tvn) gratis, men vi får väl se. Finns många olagliga sajter där man kan streama gratis...

Men nu håller de koll på människor som loggar in på streamfilmsidor. -_- Så skulle inte gå in på sådana sidor utan ett VPN för att vara extra säker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
643
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 550
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka