Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men stackarn, trist det blev så illa för honom.Och där har jag hämtat hem fotbollsungen, han har så ont i foten att han inte vill sova kvar utan komma hem och få alvedon och sova i egen säng.![]()
Ja det var tråkigt, han har nog riktigt ont för han gillar att sova borta i normala fall. Sen är han nog besviken på att missa mirgondagen också med säsongens första match.Nej men stackarn, trist det blev så illa för honom.![]()
Jädrans curlade ungar, tål inte lite träningvärk i lilltån nu mera. Annat var det på min tid då man fick sova ute i snödrivorna då man var på turneringOch där har jag hämtat hem fotbollsungen, han har så ont i foten att han inte vill sova kvar utan komma hem och få alvedon och sova i egen säng.![]()
Ja,eller hur?Du är så känslig ibland![]()
Går Dry martini och chokladpudding ihop ? Eller kommer jagdå ?
Om inte så måste jag ju välja och jag vill belöna mig med allt.
Insåg att hela dagen ute i går och idag har gjort att huden stramar i ansiktet och svider lite på ena axeln.
Vid dusch så hittade jag 2 krigsskador i form av rivsår på benen också,träd!
Det är värre än trädrivsår och så brukar det svida med, mina har bara tagit huden o lite kött,såg att min ena jympadoja blivit lite blodig också.Här är det rivsår över hela bröstet efter bad av katt.
PS. Jag skulle välja chokladpudding![]()
Du är inte bara känslig idag, du är lite feg med. Inte likt dig juDet är värre än trädrivsår och så brukar det svida med, mina har bara tagit huden o lite kött,såg att min ena jympadoja blivit lite blodig också.
Det blev martini nu och chokladpudding sen.![]()
Det var fan vad du var på hugget idagDu är inte bara känslig idag, du är lite feg med. Inte likt dig ju![]()
@dobbis Dry martini ihop med chokladpudding, bra fråga men jag är tveksam. Testa och rapportera gärna sen
@LadyCovergirl dippa hit och dippa dit du, beror väl på vad för chips det är?
Det var fan vad du var på hugget idagkäkat taggtråd
![]()