Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag inte har ont i benen så tog jag en underbar ridtur på fina hästen :idea: (jag lär ha träningsvärk även där i morgon :o )
Lyckades få brännsår på knät av sömmen i nya ridbyxorna :wtf:
Nu väntar jag på maten i ugnen :d

Går Dry martini och chokladpudding ihop ? Eller kommer jag :yuck: då ?
Om inte så måste jag ju välja och jag vill belöna mig med allt.
Insåg att hela dagen ute i går och idag har gjort att huden stramar i ansiktet och svider lite på ena axeln.
Vid dusch så hittade jag 2 krigsskador i form av rivsår på benen också, :turd: träd!

Går Dry martini och chokladpudding ihop ? Eller kommer jag :yuck: då ?
Om inte så måste jag ju välja och jag vill belöna mig med allt.
Insåg att hela dagen ute i går och idag har gjort att huden stramar i ansiktet och svider lite på ena axeln.
Vid dusch så hittade jag 2 krigsskador i form av rivsår på benen också, :turd: träd!

Här är det rivsår över hela bröstet efter bad av katt. :meh:

PS. Jag skulle välja chokladpudding :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 200
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 197
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka