Bakar bullar![]()
Bulle i ugnen? Får väl säga grattis då, eller kondolerar när man tänker på hur det blir med tonåringar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bakar bullar![]()
Tittar på småkockarna. Blir så sjukt imponerad! Jag kan ju typ inte ens steka köttbullar utan att bränna dom![]()
Här bakas inget annat än kanelbullarBulle i ugnen? Får väl säga grattis då, eller kondolerar när man tänker på hur det blir med tonåringar![]()
Det jag var ute är en tjänst som har ALLA filmer och inte bara några, som det verkar i nuläget får man ha många olika tjänster för att kunna se alla filmer. Hade varit lätt om de kunde samla alla under en tjänst, som gärna finns över hela världen med alla språk osv. Det hade varit drömmen.Ja och viafree och d-play är gratis med reklam, vill man ha alla funktioner på Spotify får man betala, och vill man ha tillgång till alla filmer får man betala.
Väntar på att "Smartare än en femteklassare" ska börja. Förra gången var det en tävlande som hade börjat på universitetet (?) som 15-åring. Han åkte ut efter ca fyra frågor. Räknade fel på en matteuppgift som t.o.m. jag kunde. Det var nästan så att jag tog fram skämskudden.![]()
Nä det handlar ju inte om smarthet utan om kunskap. Tycker det är dumt att de har uppgifter från moderna barnböcker och annat, en som gått femte klass på t.ex 70-talet vet väl inte så mycket om vad dagens femteklassare läser.Skulle inte vilja kalla programmet "smartare än en" då det inte handlar om praktiska uppgifter, utan "Bättre kom ihåg än en" eftersom det endast rör sig om vaqd du kommer håg från lektionerna...
Fast roligt att se hur vuxna människor gör bort sig i vad som torde vara allmän "kom i håg" kunskap...
Sysselsättningsproblem? Är det någon viril som är i kompatibel ålder får du skicka hit dom. Får jag välja så skall den ha snopp.Man blir inte alls nyfiken när man möter en schäfer i skogen precis utanför sitt hus,med en polisman i snöret ,tur min lösa hund lyder.
Nu har dom kört med blåljus runt ,runt,fram o tillbaka och sen smugit omkring utan ljus både här o där i flera timmar.![]()
Man blir inte alls nyfiken när man möter en schäfer i skogen precis utanför sitt hus,med en polisman i snöret ,tur min lösa hund lyder.
Nu har dom kört med blåljus runt ,runt,fram o tillbaka och sen smugit omkring utan ljus både här o där i flera timmar.![]()
Fråga?Man blir inte alls nyfiken när man möter en schäfer i skogen precis utanför sitt hus,med en polisman i snöret ,tur min lösa hund lyder.
Sysselsättningsproblem? Är det någon viril som är i kompatibel ålder får du skicka hit dom. Får jag välja så skall den ha snopp.
Försöker hitta om det går att se hockeyn på nätet.