Vart har ni ätit?Utsökt god pasta. Nu väntar vi på efterrätt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart har ni ätit?Utsökt god pasta. Nu väntar vi på efterrätt![]()
I ena bilen var det 2 tjejer o i andra bilen en av varje.Sysselsättningsproblem? Är det någon viril som är i kompatibel ålder får du skicka hit dom. Får jag välja så skall den ha snopp.
Om du med idiioter menade polisen så behöver vi dom här,det finns massor med jobb för dom även i denna lilla hålan.Idioterna brukar hållas så när det är cruising eller annat med jänkare att göra i "relativa" närområdet. Idioterna har ju liksom inget vettigt att göra så som att leta reda på mördare och gängkriminalitet i Göteborg, Malmö eller Stockholm, eller förebygga kriminalitet i nämda städer...
Här letade dom uppenbarligen efter någon/något och jag var inte tillräckligt nyfiken för att fråga + att jag blev lite ställd av att möta en hundpolis i min skog där jag aldrig möter någon.Fråga?
Det gjorde jag i Göteborg när jag var där.
En massa poliser på stationen.
Det var visst bara en massa sossar och Lövfen som skulle hem.
Polisen såg lite road när jag sa aha var det bara det.
Ah det förstår jag.Här letade dom uppenbarligen efter någon/något och jag var inte tillräckligt nyfiken för att fråga + att jag blev lite ställd av att möta en hundpolis i min skog där jag aldrig möter någon.
Jag lär få reda på det förr eller senare,min närmaste granne är omåttligt nyfikenAh det förstår jag.
Jag är ju med i Grannsämjan här som samarbetar med polisen så ibland kan jag få info så sett
Om du med idiioter menade polisen så behöver vi dom här,det finns massor med jobb för dom även i denna lilla hålan.
Jag har raderat en sms-konversation mellan en manlig person nu.
Jag orkar inte längre. Jag hoppas att jag står på mig den här gången och inte "förlåter" honom igen.
Vart har ni ätit?![]()
Om du med idiioter menade polisen så behöver vi dom här,det finns massor med jobb för dom även i denna lilla hålan.
Du är så känslig iblandNu får Elviskopiorna med bullrande bilar o hög musik,halvt hängande utanför bilen gärna åka hem eller in till byn.