Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idioterna brukar hållas så när det är cruising eller annat med jänkare att göra i "relativa" närområdet. Idioterna har ju liksom inget vettigt att göra så som att leta reda på mördare och gängkriminalitet i Göteborg, Malmö eller Stockholm, eller förebygga kriminalitet i nämda städer...
Om du med idiioter menade polisen så behöver vi dom här,det finns massor med jobb för dom även i denna lilla hålan.

Fråga?
Det gjorde jag i Göteborg när jag var där.
En massa poliser på stationen.
Det var visst bara en massa sossar och Lövfen som skulle hem.
Polisen såg lite road när jag sa aha var det bara det.
Här letade dom uppenbarligen efter någon/något och jag var inte tillräckligt nyfiken för att fråga + att jag blev lite ställd av att möta en hundpolis i min skog där jag aldrig möter någon.

Om du med idiioter menade polisen så behöver vi dom här,det finns massor med jobb för dom även i denna lilla hålan.

Med tanke på den brottsuppklaringsprocent de har (ungefär 2%) (sämst i Europa och Västvärlden trots överlägset flest poliser pr kapita) kan man inte med annat än kalla dem idioter...

Dagens jobb,ca 20m asp föll snyggt o prydligt i backen utan att döda mitt plommonträd.
DSCN1898.jpg

Nu kunde jag inte hålla mig längre, kört igång en provmånad på HBO så jag kan kolla på The Handmaids tale. Ska göra te och några smörgåsar, köpte ost/oreganobröd på Coop igår, det är så himla gott!

Och där har jag hämtat hem fotbollsungen, han har så ont i foten att han inte vill sova kvar utan komma hem och få alvedon och sova i egen säng. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 200
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 197
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka