Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kropp har dålig tajming. Jag ska iväg på ridlektion idag med medryttarhästen för första gången och så har mensen precis startat. Blä... Kunde det inte hållit sig till i eftermiddag i alla fall?

Nu ska här städas, mamma, styvfar, styv- farmor och farfar kommer mellan 12-13. :nailbiting:
Just nu ser det ut som bomben slagit ner här. :eek: Men först lite frukost, dvs en stoooor kopp te. :D

Dricker kaffe, städar lite och väntar på fotografen. Ska ta lite kort på min älskade kisse idag. Ska bli spännande!

Har precis fått i mig en mugg kaffe och funderar på varför jag svimmade i natt.
Blir en lugn dag med andra ord för mig.
Inte alls vad jag vill/hade tänkt ,men är väl lika bra det tills man är helt okej igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 686
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 222
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma