Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och mår mindre bra för att jag behöver ringa ett jobbigt samtal. Måste ringa en bilhandlare och "bråka" lite. Jag har rätt, det vet jag, de har gjort en del fel. Men jag gillar inte att vara "den jobbiga kunden" ens då... Äter glass nu och ska ringa så snart den är uppäten...

Vi tittade på "Allied" igår... vilken skitfilm. Kasst manus, träiga skådespelarinsatser och så jäkla många fel vad gäller materiel och tidstypiskhet. Det fanns tex inte teflonpannor på 40-talet och luftvärnskanonerna som var menade att skydda London var av tysk modell! :rofl:

Totalt skräp helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Evolve