Ta det försiktigt! och ta hjälp om du behöver.@Marita73Ja som sagt lär inte bli några större utsvävanden i helgen, jag ska vara rädd om mig jag lovar.
Nej första gången tack och lov. Men men är väl åldern som gör sig påmind![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta det försiktigt! och ta hjälp om du behöver.@Marita73Ja som sagt lär inte bli några större utsvävanden i helgen, jag ska vara rädd om mig jag lovar.
Nej första gången tack och lov. Men men är väl åldern som gör sig påmind![]()
Jag är också rädd för att bli gravidVärmer bröd i ugnen och firar att jag inte är gravid!Testar mig en gång var typ 8e vecka (för att jag är livrädd för att bli gravid, jag vill inte ha barn) och varje gång det bara är ett streck passar jag på att fira lite för mig själv!
Jag är också rädd för att bli gravid![]()
Är sjukt nog vakenBrorsan ringde och sa att jag håller tydligen på att bli faster men det tar ju en jävla tid hela den processen... Nu dricker jag kaffe och chillar.
Blev sugen på att köpa en cykel:
http://www.stalhasten.se/product.html/stalhasten-gron-dam?category_id=10
Åh, fiin!
Det påminner mig, jag måste sätta fart på min damcykel (gammal på riktigt, inte bara gammal modell).
Jag har en Monark som jag antar avlidit av vanvård efter att ha stått ute hela vintern. Vi har alltså cykelrum men jag har ju så att säga inte nyttjat detta![]()
Nja. Tycker inte om alkoholDags att falla för Buketrycket![]()