R
Raderad medlem 68338
Ta med den på tåget. jag köper den
![]()
Ska ta den till "cykelgubben" över gatan och se om han kan rädda den så den kan bli reserv/gäst-cykel i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta med den på tåget. jag köper den
![]()
Samma här. Det vore ju en katastrof.Jag är också rädd för att bli gravid![]()
Det kanske är fel på färgen? Alltså att den blir flammig. Provat med en skurborste?Ätit lax. Galen katt
Nu ska jag renbädda då jag har tvättid imorrn.
Funderar på hur fasiken jag ska få ren väggarna i badrummet.
Vitmålat sånt nät och ju mer man torkar ju flammigare blir allt.
Får krupp
Hoppas det finns en acceptabel ursäkt till förseningen och även till att dem inte hört av sig om det.Nu börjar jag bli lite orolig, klockan är 13:30, jag vet att vi sa att kalaset skulle vara idag och börja vid 12:00-13:00 och inte imorrn i och med att det är Valborg då... men nu undrar jag vart de tagit vägen... börjar nästan bli lite ledsen här...![]()
Har nog ingen. Ska kolla i gömmorna.Det kanske är fel på färgen? Alltså att den blir flammig. Provat med en skurborste?
Varit och handlat och äntligen lyckats äta något. Är tydligen en sån dag i dag
Hittade en fin tröja på Hjärta till Hjärta och köpt alfa grow till isisen som vägrar lucern![]()
Hur lång tid har du kvar?Suck, sitter än en gång och har jour och ingen ringer. Gack. Surfar lite, men har mest tråkigt att jag inte kan resa mig från stolen. Herregud vad tiden går långsamt när man inte har något att göra.
Här medJag har tråkigt. Tråååkigt!
Hur lång tid har du kvar?
Fyy vad segt när det är så.
De hade varit å handlat, vi hade knytkalas, så de va mat de hade handlat kom ca 45 min sent..Hoppas det finns en acceptabel ursäkt till förseningen och även till att dem inte hört av sig om det.![]()