Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det regnar fortfarande. Vi ska tvätta ena ponnyns svans innan det är riddags. Tyvärr ser det ut som ihållande regn :(
Efter stallet ska vi till Hemmakväll som har bra pris på både glass och choklad :d (B&J för 29 kronor :D )

Nu börjar jag bli lite orolig, klockan är 13:30, jag vet att vi sa att kalaset skulle vara idag och börja vid 12:00-13:00 och inte imorrn i och med att det är Valborg då... men nu undrar jag vart de tagit vägen... börjar nästan bli lite ledsen här... :(

Ätit lax. Galen katt
Nu ska jag renbädda då jag har tvättid imorrn.
Funderar på hur fasiken jag ska få ren väggarna i badrummet.
Vitmålat sånt nät och ju mer man torkar ju flammigare blir allt.
Får krupp
Det kanske är fel på färgen? Alltså att den blir flammig. Provat med en skurborste?

Varit och handlat och äntligen lyckats äta något. Är tydligen en sån dag i dag :down:
Hittade en fin tröja på Hjärta till Hjärta och köpt alfa grow till isisen som vägrar lucern :devil:

Suck, sitter än en gång och har jour och ingen ringer. Gack. Surfar lite, men har mest tråkigt att jag inte kan resa mig från stolen. Herregud vad tiden går långsamt när man inte har något att göra.

Vi kollar på film men jag ser att det är uppehåll i regnet så jag funderar på att gå ut och sätta de lökar vi köpte idag.

Hur lång tid har du kvar?
Fyy vad segt när det är så.

En timme, tom 18:00, en låååååååååång timme. Varför sa jag att jag skulle jobba imorgon också. Kommer vara lika stendött och fem timmar såhär gör mig galen. Tack och lov för Buke och lite andra siter. Jag sitter helt ensam och måste vara på plats konstant.

Jag upptäckte just att det inte blev så bra när jag färgade utväxten inatt. Missade en bit vid hårfästet precis ovanför ena örat. Ser ut som en kal fläck med tanke på att naturliga hårfärgen är typ råttfärgad och jag färgar svart. Jag har liksom färgat håret svart i snart 20 år, men en sån här miss har jag inte gjort förr :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
2 640
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 194
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Hur vet man material i trappa?
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur