Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Färgat ögonbryn och duschat, nu överväger jag om det är dags för frukost. Dessvärre står gårdagens godisskål fortfarande framme och lockar... :cautious:

Helt okej! Jag har hela lägenheten för mig själv i en vecka och firar uppenbarligen genom att vända på dygnet och sova i soffan. #badass :cool:
Du då? :D
Det låter soft. Jodå jag jobbar och står på, hade kalas igår med mamma och c/o och nästa helg ska jag ha kalas med pappa och c/o. Idag ska jag även iväg och köpa min nya bil, samt byta in min gamla, ska bli så skönt. :D
Efter det kan jag äntligen beställa min soffa och soffbord, som jag försökt spara ihop till i tre års tid. :D

Ör du säker på att det inte är en blå micro? :o

Japp, den håller kylan bra :D
11950504_1654580988112610_704349545_n.jpg

Den heter verkligen Baby :rofl:

11934883_1633250840279537_975857137_n.jpg

Vaken efter en trevlig gårdagskväll, goda vänner som vi knappt har hunnit träffa i vinter stannade på grillat, och hasplade ur sig att de hade passat på att gifta sig för drygt en månad sen. :rofl: Att de skulle gifta sig i hemlighet var ganska självklart, ingen av dem skulle kunna tänka sig ett stort bröllop, men det blev lite hysteriskt när de lite snabbt skulle berätta att de varit och hälsat på den enes släkt, så passade vi på att gifta oss på vägen till deras nya lägenhet de hade köpt i fjällvärlden, vill vi förresten fira midsommar med dem där?
Stopp, vänta vad sa ni där mitt i? Gift er? :D Men jag är glad för deras skulle, och så blir det typ familjefest i augusti och då var vi självklart bjudna! :D

Jag hann även med att vara fotograf igår, kompis/grannfamiljen hade hela skaran hemma och de ville ha ett kort med alla och behövde alltså en utomstående fotograf. :D 8 vuxna och 7 barn och så få alla att titta på mig och inte göra miner :cool::rofl: Men jag fick kaffe och tårta för besväret och hann prata ikapp lite mer flera som jag inte har träffa på länge.

Vaken och min kropp gör ont! Tigger låg mitt i sängen så jag har vridit mig runt honom i sömnen. Ajje.
Antar att det blir bättre när jag rör lite på mig.

Jag hoppas på en lugn Valborg i Värnamo. Ska ju jobba natt.

Det väller redan på folk mot Uppsala :arghh: och dom har redan börjat dricka :arghh:

Så... KUL! *not* Fast jag ska inte säga något, under några år var ju jag en av de där fylleristerna :rofl:

Tänk på stackars mig som bor i Fålhagen! :arghh: Allt fler icke-studenter flyr stan nu för tiden. I år ska det bara vara 7-8 kasar i hela Uppsala kommun! :down: Närmsta för oss är Gamlis...

Vi funderar på att åka till Ikea, det lär ju vara ganska lugnt där idag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
656
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 220
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022