Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hittat en soffa som iaf teoretiskt uppfyller våra krav. Ska se om vi kan åka och kolla på den idag![]()
Hur är det med ryggen? Bättre, sämre eller samma?Seg start på dagen.
Ska försöka ta en promenad idag bort till affären.
Annars blir det väldigt lugnt.
Ska kolla film och busa med katten.
Storstädade igår och det känns i kroppen.
Ska försöka komma igång med träningen av axlar och nacke för att se om det kan bli en bättring, sist gav ju sjukgymnasten upp, men nu ska jag träna på gym.
Lite bättre, men jag är och har alltid varit för dåligt tränad muskulärt i ryggen, så när jag står mycket på jobbet så får jag som kramp.Hur är det med ryggen? Bättre, sämre eller samma?
https://www.em.com/hela-sortimentet...d-divan-3d-hoger-tyg-belmond-26x1-salt-pepparVilken är det?
Hahaha, bara för att jag skrev där där precis fick jag svar på sms. Jag får bestämma tiden. Så frågade om 14:30 funkar. Då hinner jag göra lite saker innan jag ska dra till stallet och behöver ej stressa här hemma.Skickade igår ett sms till bilförsäljaren och undrade vilken tid det skulle vara idag. Det enda vi sagt är söndag eftermiddag, men eftermiddagen är rätt bred så tänkte försöka få en lite mer specad tid. Funderar på om jag ska ringa igen eller hur jag ska göra...
Har du lust att komma över någon dag kan jag ge dig några verktyg som kanske kan hjälpa dig att släppa på det där. Jag är ledig och hemma hela dagen idag och i morgon.Lite bättre, men jag är och har alltid varit för dåligt tränad muskulärt i ryggen, så när jag står mycket på jobbet så får jag som kramp.
Nacken och axlarna har jag vad jag antar är nån form av spänningsvärk i. Främst på vänster sida av nacke och skulderblad.