Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe (oj vilken överraskning!) och löser korsord. Tantvarning?
Sen ska jag ta lite tid vid symaskinen och sy klart min senaste klänning.
Efter det blir det roadtrip till exet, pracka på honom kattmat i mängder och gå på marknad. Får väl se om herr sambo följer med.

Sen kommer dagens höjdpunkt:
Vi ska skriva på kontraktet för vårt nya hus! Ska bli så spännande med egen lite gård. Har börjat leta åkgräsklippare på Blocket, borde ju kunna ställa dit en redan nu.

Håller tummarna @hemlig :heart

Jag har haft en riktigt kass natt där jag vaknat av ryggont flera gånger :down: har varit upp och tagit smärtstillande nu, och lagt mig på spikmatta. Jävla skit att det ska göra så ont! :(

Dags för snygg-naprapaten igen? :(
Jag funderar på det. Frågan är om det är så bra när det är så tydligt att något händer i området? Jag misstänker ju att diskbråcket har vaknat sen min tur i vattenrutschbanan på lalandia :down: och enda tiden som finns att boka har jag ingen barnvakt för föräldrarna ska till pappas onkolog. Om jag inte kan få lämna tidigare på dagis. Får undersöka det imorgon!

Jag funderar på det. Frågan är om det är så bra när det är så tydligt att något händer i området? Jag misstänker ju att diskbråcket har vaknat sen min tur i vattenrutschbanan på lalandia :down: och enda tiden som finns att boka har jag ingen barnvakt för föräldrarna ska till pappas onkolog. Om jag inte kan få lämna tidigare på dagis. Får undersöka det imorgon!

Det är ju värt att ringa och prata med honom om vad han tror. Som sagt, han verkar ju vara seriös och då behandlar de ju inte om det inte är säkert.

Jag ska på misshandel på torsdag :D

Jag deklarerar och svär över att blankett T2 är så krånglig. Jag fattade den inte förra året heller men fick till det. Nu minns jag inte hur jag gjorde. :banghead:

Jag har bäver en bit bort här i skogen. När har man störst chans att se dom?? Är dom nattdjur??

Tror de är mest aktiva vid gryning och skymning. Men jag är inte så jättebekant med dem.

Jag tror att du har rätt. Åtminstone var det slutsatsen jag drog när jag vinglade hem efter en studentfest i just gryningen och EN BÄVER klev upp ur älven och genade över trottoaren. I centrala Karlstad. :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
656
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 220
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022