Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 25 semesterdagar att ta ut och jag tvekar inför att ta ut dom. Det känns så bra att ha dom där, om dom behövs.... kan inte riktigt förlika mig med känslan av att gå hemma och vara ledig och få betalt. Känns jätteskumt efter alla år som timmis. Verksamheten säger minst 2 veckors sammanhängande semester och jag har ingen aning om hur var och när jag ska ta det .....
Det halsonda har tilltagit. Är lite ansträngd i rösten men inte mycket. Känner mig skinnflådd i halsen.
Strålande bra när jag ska börja ny arbetsplats imorgon med nya arbetskamrater och nya elever. Inte.
Plus att jag måste kliva upp en kvart tidigare eftersom det är ett par mil längre till jobbet och jag itne riktigt hittar.
Det går bra nu.
Jättetråkigt att du inte kunde komma. Och tyvärr lite tajt med tid framöver till nytt försök så det finns inte så mycket att välja på. Men kan du när det är möjligt är du välkommen då.Vad händer?
Råkade ut för migränkänning istället för att kunna åka till @Magiana
Måste varit allt som hänt det sista som gav utslag.
Har fortfarande rejäl huvudvärk men är lite piggare
Självklart, fullt med antioxidanter!Visst är vin bra mot begynnande förkylning? Visst???
Vin är alltid bra!Visst är vin bra mot begynnande förkylning? Visst???