Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Byggt lite pussel och lyssnat på ännu ett p3 dokumentär avsnitt: dödstragedin på Roskildefestivalen. Nu te och knäckebröd med ost och kaviar.

Slappar i soffan, fortfarande galet trött efter gårdagens valborgsfirande :D Hade super kul, även om kvällen till stor del gick till att förklara att "nej, jag och vännen dejtar INTE. Hur söta vi än tydligen ser ut tillsammans" :p

Nu är det snart dags för sängen inför sista arbetsveckan på nuvarande jobb, känns lite läskigt att släppa tryggheten och vanan :nailbiting:

Efter avtrillningen gick jag hem, fick sån kramp i mina vader och väl tillbaka satt jag upp på min häst och skrittade bara lite på gårdsplanen. Jag älskar min häst, trots att hon haft vila länge var hon inte pigg utan skrittade precis som om hon inte vilat.:heart:heart:heart
Så här såg vi ut när jag satt upp på henne och hade skrittat en tur. Blir nog bara henne jag kommer rida ut på i fortsättningen.
18193954_1641849252512581_9106537876938737861_n.jpg

OMg.
Mamma har supot mig under bordet och samtidigt lovat att lägga in några millar till lägenhetsaffär. Synd att vi inte kan kolla på läggan eftersom vi inte ät i landet mmeeeen hon har tydligen feeling :confused:

Halv åtta imorgon ska jag ringa till verkstaden. Jag hoppas att de kan komma hit och hämta min bil och att felet inte är så stort/dyrt. Dags att krypa mot sängen känns det som. Natti!

Har skickat in SAM ansökan och nu känns det man varit i timmervälltan och sågat så mycket man orkat .Tyckte jag tog det försiktigt men tydligen blev det för mycket så det får bli en djupdykning i pillerburkarna innan läggdax .

Så gör vi en repris...Honkatten kom in kraftigt halt på ett bakben med två pyttesmå sår man knappt kan se, var så här en annan gång för ett tag sen...Undra vad hon hittat på....:(:confused:

Är trött och fått undan massor i kväll. :up: snart dax för en dejt med John Blund igen ;)

Katterna börjar finna sig tillrätta i stallet mer och mer nu och det värmer i mattehjärtat :love: Även om jag fortfarande tycker det är lite lätt läskigt att lämna dom ute ensamma om jag åker ifrån stallet och om dom inte kommer på direkten när jag sen ropar :angel:
Högt älskade små katter :love: och lite lätt Crazy Cat-lady varning kanske :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
653
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 612
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka