Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du uppkäftig idag![]()
Så här såg vi ut när jag satt upp på henne och hade skrittat en tur. Blir nog bara henne jag kommer rida ut på i fortsättningen.Efter avtrillningen gick jag hem, fick sån kramp i mina vader och väl tillbaka satt jag upp på min häst och skrittade bara lite på gårdsplanen. Jag älskar min häst, trots att hon haft vila länge var hon inte pigg utan skrittade precis som om hon inte vilat.heart
![]()
AbsolutVisst är vin bra mot begynnande förkylning? Visst???
Huggorm?Så gör vi en repris...Honkatten kom in kraftigt halt på ett bakben med två pyttesmå sår man knappt kan se, var så här en annan gång för ett tag sen...Undra vad hon hittat på....![]()
Slängt ett öga på Arbetsförmedlingen, bara sommarjobb ute typ![]()
Absolut vi får försöka få till det juJättetråkigt att du inte kunde komma. Och tyvärr lite tajt med tid framöver till nytt försök så det finns inte så mycket att välja på. Men kan du när det är möjligt är du välkommen då.
Huggorm?
Sovdags. Imorgon är det jobbkväll igen. Äntligen har det slutat svida efter ena sprutan, tog bara 1 timme.