Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju helt jävla otroligt. Fick äntligen arbetsgivarintyg från nattjobbet nu, och tro inte på fan att dom har gjort fel med datumen :banghead: Jag blev uppsagd den 27/3, jobbade 1 och 2 april, sen blev det ju inget mer (iom att jag jobbade 7 dagar ledig sju osv). I arbetsgivarintyget står det att jag blev uppsagd den 13/3 och hade sista arbetsdag 27/3 :rage::rage: Och de 20 timmar jag jobbade i April står ju såklart inte med bland månaderna på det pappret :turd: Så nu har jag skickat ett mail till kvinnan som skrivit under intyget att dom får fan rätta till det så snart som möjligt och att jag räknar med att jag faktiskt får lön för dessa 20 timmar i april! :banghead::banghead::turd::turd:

Känslan när man ska poppa popcorn, smält smöret och upptäcker att popcornen är slut :crazy::cry::nailbiting::arghh:
Var dock en god husmor och ville inte låta smöret förfaras utan blandae med havregryn och lite socker :angel: Nu har jag slagsmål med Kråkan om det istället.

Har så ont i huvudet, nacken och precis ovanför höften att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tur jag har tid hos naprapaten imorgon.

Det är sällan jag gnäller över smärta men just nu är det f-n olidligt.

Pälsfröken har en lång trist natt framför sig, instängd i köket efter en olycka för att försöka hålla henne så lugn det går.
Förhoppningsvis slipper vi åka ikväll till klinik om inget ändrar sig haft kontakt med vet. och diverse blod upptorkat.
Åhh dessa små djur :crazy:

Vad har hänt med kissen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
652
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 581
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V