Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får hoppas på att hon klämmer ut ungen snart då
RaderatHjälp!
Mitt hår är grönt!![]()
Vad fasen gör jag nu?!?!![]()
Sista minnet innan jag somnade till i soffan är att jag tittar på Mamma Mu tillsammans med 4-åringen och 2-åringen.
Blir väckt av att någon ringer på dörren. Efter några minuters nyvaken förvirring förstår jag att minstingen finns i vår affär för upphämtning.
Då har alltså tvååringen väntat tills jag somnat. Tagit sina två dockor. Lagt dom i Emmaljungan. Lyckats låsa upp dörren och på något sätt baxa ut hela ekipaget genom dörren och promenerat hela vägen till vår affär![]()
![]()
Tydligen ville hon köpa tuggummi
Ibland är jag glad att man bor på landet där alla känner alla
Och att affären bara ligger 200-300 meter bort utan att man behöver passera en bilväg för att komma dit![]()
Hmmm.......vet inte om "härlig unge" är min beskrivning av henne direktVilken härlig unge!
Syrran gjorde nåt liknande när hon var liten. När hon kom till kassan och skulle betala så frågade de i kassan var mamma var. "hemma" sa hon då. Men hon hade handlat mat och toapapper och sånt så hahahSista minnet innan jag somnade till i soffan är att jag tittar på Mamma Mu tillsammans med 4-åringen och 2-åringen.
Blir väckt av att någon ringer på dörren. Efter några minuters nyvaken förvirring förstår jag att minstingen finns i vår affär för upphämtning.
Då har alltså tvååringen väntat tills jag somnat. Tagit sina två dockor. Lagt dom i Emmaljungan. Lyckats låsa upp dörren och på något sätt baxa ut hela ekipaget genom dörren och promenerat hela vägen till vår affär![]()
![]()
Tydligen ville hon köpa tuggummi
Ibland är jag glad att man bor på landet där alla känner alla
Och att affären bara ligger 200-300 meter bort utan att man behöver passera en bilväg för att komma dit![]()
Syrran gjorde nåt liknande när hon var liten. När hon kom till kassan och skulle betala så frågade de i kassan var mamma var. "hemma" sa hon då. Men hon hade handlat mat och toapapper och sånt så hahah
Ler stort, springer fort och låtsas som det är helt som det ska vara?Hjälp!
Mitt hår är grönt!![]()
Vad fasen gör jag nu?!?!![]()
FärgatLer stort, springer fort och låtsas som det är helt som det ska vara?
har du färgat eller fått grönt av vattnet?